Andere gebruikers met deze vraag

Janavel

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Niet bereikbaar door activatie oude simkaart

Op 04 december belde ik met support omdat ik niet kon bellen via mijn Applewatch met onenumber. Tamelijk onschuldige vraag dacht ik. Echter halverwege het gesprek met de klantenservice werd de verbinding verbroken en had ik geen 4 g meer. Met een ander nummer contact gezocht en wat blijkt een simkaart van drie jaar geleden die ik nooit in mijn telefoon heb gestopt is actief geworden en ondermijnt mijn actieve simkaarten. Deze simkaart moet door technische dienst of technische support uit het systeem gehaald worden. Hier is op 04 december een case voor aangemaakt welke nu, 11 december om 21.00 nog steeds 'in behandeling' is en waarop ik geen enkele terugkoppeling krijg. Vorige week zes keer met support aan de lijn gezeten, mails gestuurd, via de chat contact gehad, naar de Vodafone winkel geweest en uiteindelijk ten lange leste een klacht ingediend maar niemand kan dit voor me regelen. De mensen van support kunnen alleen maar mailen naar de technische mensen en er is geen enkele ' directe' manier om deze case onder de aandacht te brengen. Ik heb het gevoel dat de case in een bureaulade ligt en ik ben echt ten einde raad. Hoe kan krijg ik contact met iemand die de volstrekt overbodige simkaart uit het systeem haalt?   

Andere gebruikers met deze vraag