Andere gebruikers met deze vraag

Mr C

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoog dataverbruik in de nacht met mobiele data uit

Zoals de titel al zegt, dit is er gaande!

- Gister (17-juli 20:17) kreeg ik een bericht dat mijn data voor 80% verbruikt is maar dat ik daarna nog 15 GB dubbele data over heb
- 2 1/2 uur (17 juli 22:43) later kreeg ik de bericht dat me bundel op is en dat ik aan me dubbele data ben begonnen
- Vandaag (18 juli 08:48) kreeg ik een bericht dat ik op 80% van me 15GB dubbele data bundel zit
- 3 uur later (18 juli 11:29) kreeg ik een bericht dat ik door mijn 15 GB dubbele data ben

Ik zit gewoon thuis op de wi-fi met een goede verbinding, sterker nog, omdat ik het zo vreemd vond had ik 
me mobiele data uit gezet op me telefoon. Alsnog worden er er MB's gerekend met de extra kosten die daar bij horen.


Wanneer ik me mobiele dataverbruik op me telefoon bekijk zie ik dat ik deze maand (tellend van 1 juli) 8,19GB heb verbruikt.

Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice hebben ze het doorgezet naar de Technische Afdeling en
zou mijn casus gebruikt worden als voorbeeld. De medewerkster die ik aan de lijn had heeft mij 20GB gegeven,
echter loopt deze net zo hard leeg terwijl me mobiele data nog steeds uit staat.
Daarbij blijven de extra kosten voor internet ook gewoon doorlopen, ondanks dat de medewerker die ik aan de telefoon
had ook Blox Beperkt hebt aangezet om dit te voorkomen

Voor me gevoel gaat dit alleen maar fout aflopen voor mij en ben ik huiverig voor wat er nog komen gaat.



Andere gebruikers met deze vraag