Andere gebruikers met deze vraag

Frantic

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd iPhone 13 mini

Ik heb 23 maart een iPhone mini roze besteld omdat er maar een paar dagen levertijd op was. Al na 2 dagen kreeg ik het bericht dat deze 2 weken later bezorgd zou worden.

En weer 2 weken later wederom de melding dat de iPhone wederom 2 weken later geleverd gaat worden. Inmiddels zijn we er… wat denk je… geen melding, geen levering.

 

Via chat gevraagd of iemand me iets over de levertijd kan vertellen - krijg ik te horen dat er helaas niets over te zeggen valt. Ligt allemaal aan Apple.
Vodafone heeft een overzichtpagina waarop de levertijden van elk toestellen te vinden is. Heb ik heel toevallig voor de leuk eens bijgehouden. Elke dinsdag zou deze geüpdatet worden. Elke week staat er 3 tot 5 dagen. Zelfs vandaag, wanneer ze vertellen, levertijd onbekend, staat er doodleuk levertijd 3 tot 5 dagen.


Stel je voor ik annuleer deze bestelling en ik bestel een ander iPhone die wel op voorraad zou zijn….volgens de mooie overzichtspagina met de levertijden. Hoe weet ik of ik die wel ga krijgen?! 

Enige transparantie en consistentie zou toch wel op z’n plaats zijn. Nu lijkt het erop dat Vodafone de boel mooier voorschotelt dan het is, om maar mensen te laten bestellen. 

Ben benieuwd hoe Vodafone hier naar kijkt?

 

 

Andere gebruikers met deze vraag