1
Vraag
2
Reageer en help mee
isatu.barrie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verkeerde bestelling

hallo 

mijn moeder heeft vandaag in de middag een nieuwe toestel aangesloten omdat er verlengt mag worden

ik heb heel goed aangegeven welke telefoon ik wou de iphone 13 pro max ik lees de bevestiging en ik zie dat de iphone 13 pro is besteld.

mijn eigen telefoon is al op afspraak verkocht en nu zie ik dat een hele andere telefoon is besteld 

kan ik die annuleren en een nieuwe bestellen wand als ik heel lang moeten wachten tot ik weer kan bestellen hebben jullie het wel zwaar verpest met deze fout aangezien mijn telefoon deze week nog verkocht moet worden

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @isatu.barrie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat fijn dat je moeder haar abonnement kon verlengen. Begrijp ik uit je verhaal dat je moeder een abonnement mag verlengen en dat jij een nieuw toestel krijgt? Dat is dan wel boffen! 

Beetje jammer dat je zegt dat Vodafone deze fout heeft gemaakt. Misschien is het wel zo, dat weet ik niet. Waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt. En waar mensen bestellen, kan dit ook gebeuren. Hoe dan ook, een wijze les om eerst je toestel af te wachten voor je je oude verkoopt! 

Gelukkig er een oplossing en dat is het toestel niet aan te nemen bij de deur en terug te laten sturen. De aankoop zal dan ongedaan worden gemaakt en dan kan je opnieuw een nieuw toestel bestellen met abonnement. Voor meer informatie hierover, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling 

Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone voordat je pakket onderweg is om te annuleren. 
Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Daarna kun je opnieuw bestellen. Bel dan naar 0800-0560. 

isatu.barrie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja klopt. daar had ik zeker even over na moeten denken. 

hoe en waar kan ik zien of de bestelling al onderweg is? de lever datum zou vrijdag 5 augustus zijn, zou het dan zo kunnen zijn dat ik heb morgen vroeg nog kan annuleren zonder dat hij al onderweg is

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @isatu.barrie
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik heb direct de bestelling erbij gepakt en bij de bestelling wordt een Apple iPhone 13 Pro 128GB in Sierra Blue geleverd. Uit je bericht begrijp ik dat dit niet het toestel is wat je voor ogen had, omdat je voor de iPhone Pro Max wilde gaan. 

Het is fijn om te zien dat @Energieboy je al heeft voorzien van de juiste informatie. Indien je nog geen e-mail hebt ontvangen omtrent de levering dan kunnen mijn collega's van de afdeling status order de bestelling nog annuleren/wijzigen. Je kunt hen kosteloos bereiken via 0800-0560. Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Daarna kun je opnieuw bestellen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic