telefoon

Ik had een fout melding in mijn kaartje nu ben ik vandaag na de winkel geweest heb ik een nieuw kaartje gekregen al mijn nummers zijn  weg en kan nog niet bellen????

Peggy1990
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega's @Peggy1990.
Zij hebben een onderzoek voor je aangemaakt omdat de order vasthangt in het systeem. Hopelijk is het snel opgelost!

Bekijk in context

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 9943Reacties
  • 1410Oplossingen
  • 1629Likes
2 Reacties 2

Hoi @Peggy1990,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ojee, dat is niet handig dat je nog steeds niet bereikbaar bent!

Ik begrijp uit je bericht dat het om een vervangende simkaart gaat. Indien de contacten op de oude simkaart stonden, dan kunnen deze niet meer teruggehaald worden.
Mijn advies is om altijd contacten op te slaan op het Samsung account of Google account. Hierdoor heb je altijd toegang tot je contacten en ben je niet afhankelijk van een simkaart.

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Kun je de gegevens in je profiel eens aanvullen en mij een seintje geven? Ik kijk graag met je mee hiervoor!
Vermeld ook even ergens het simkaart nummer (begint met 893).

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 9943Reacties
  • 1410Oplossingen
  • 1629Likes

Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega's @Peggy1990.
Zij hebben een onderzoek voor je aangemaakt omdat de order vasthangt in het systeem. Hopelijk is het snel opgelost!

Bekijk in context

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 9943Reacties
  • 1410Oplossingen
  • 1629Likes