1
Vraag
2
Reacties
Lastighoor12345

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

apple watch en mobile abonnement

Welk abonnement heb ik nodig om mijn i-watch te koppelen aan mobiel abonnement

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lastighoor1234567890 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Bij Vodafone is er nog geen abonnement die je kan koppelen met je Apple Watch. Dus mocht je een Apple Watch hebben met mogelijkheid om daarin een eSIM te plaatsen dan moet ik je teleurstellen. 

Andere abonnement binnen Vodafone en/of een Duo Simkaart gaat niet werken!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lastighoor1234567890 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Bij Vodafone is er nog geen abonnement die je kan koppelen met je Apple Watch. Dus mocht je een Apple Watch hebben met mogelijkheid om daarin een eSIM te plaatsen dan moet ik je teleurstellen. 

Andere abonnement binnen Vodafone en/of een Duo Simkaart gaat niet werken!

Lastighoor12345
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dankjewel ?

Jan-H

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy ,

 

Hebben jullie een verwachting wanneer deze functie beschikbaar komt bij Vodafone?

 

alvast bedankt,

Jan

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jan-H wrote:

@Energieboy ,

Hebben jullie een verwachting wanneer deze functie beschikbaar komt bij Vodafone?

alvast bedankt,

Jan

Hoi @Jan-H 
Ik werk niet bij Vodafone en Vodafone geeft hier geen informatie over. Ze zullen vast bezig zijn want in Duitsland werkt het al en de eSIM is er al voor de iPhone in Nederland via Vodafone en dan mag je verwachten dat het voor de Watch ook komt.

Maar voor nu is er nog helemaal niets zeker. We zullen dus braaf moeten wachten.

zonneschijn

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

De nieuwe serie Apple Watch 6 daar zit  geen e- Sim bij?  Begrijp niet,dat Nederlandsche Providers achter lopen. Je moet de Watch koppelen met je iPhone, moet er juist iets gebeuren als je iPhone niet in de beurt is en je valt ? Zo jammer!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
zonneschijn wrote:

De nieuwe serie Apple Watch 6 daar zit  geen e- Sim bij?  Begrijp niet,dat Nederlandsche Providers achter lopen. Je moet de Watch koppelen met je iPhone, moet er juist iets gebeuren als je iPhone niet in de beurt is en je valt ? Zo jammer!

Je kan de nieuwe Apple Watch kopen en met je iPhone koppelen, geen probleem. Maar het gebruikt met eSIM is NIET mogelijk in Nederland. Dat komt vast nog wel maar alles duurt nu eenmaal langer. 

zonneschijn

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hallo Energieboy,

jij weet héél veel daarom aan jou deze vraag. Als je een Apple Watch koppelt moet ik dan mijn iPhone op WiFi zetten? Neemt hij de instellingen voor 4G dan ook over? Wacht nog ff voordat ik daarvoor ga, ben me aan het inlezen?

Bij voorbaat dank…....

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

iPhone en Apple Watch communiceren via Bluetooth en als je toestel niet helemaal in de buurt is, dan pakt je horloge het WiFi kanaal wat de iPhone ook heeft. Maar je moet ze wel altijd zoveel mogelijk bij elkaar houden. 

Hij neemt dus niet je 4G over, want dat heeft de Apple Watch, die in Nederland te koop is, niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic