1
Vraag
2
Reacties
yogibimbi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer is de Oppo Watch LTE ook in Nederland met vodafone OneNumber verkrijgbaar?

Correctie: Waneer is Vodafone OneNumber eSIM ook in Nederland verkrijgbaar, zoals in Duitsland, UK, Spanje... Dat is heel achterlijk!

Men kan op amazon.nl de Oppo Watch kopen, maar LTE functionaliteit is slechts met een adres in Duitsland mogelijk! Dat is doch een grap!

En de topic van een andere user van 22 dagen geleden word al van Vodafone gesloten zodat niemand comments toevoegen kan! Hoe wil vodafone zien dat er behoefte is?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @yogibimbi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarschijnlijk hetzelfde verhaal als met de eSim van Apple Watch. Dat is er in Nederland nog niet en wanneer het komt, dat weten de klantenservice mensen van Vodafone niet. Als je op Amazone in Duitsland kijkt dan zal die zeker verkrijgbaar zijn omdat die daar  ook te gebruiken is. In Nederland nog niet en dat is gewoon afwachten. 

Dat een andere topic gesloten zal zijn, komt vast omdat Vodafone er op dit moment verder nog niets over kan melden en dan is het logische dat de topic stopt. Zodra er bericht over is dan zal Vodafone dit zeker melden. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @yogibimbi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarschijnlijk hetzelfde verhaal als met de eSim van Apple Watch. Dat is er in Nederland nog niet en wanneer het komt, dat weten de klantenservice mensen van Vodafone niet. Als je op Amazone in Duitsland kijkt dan zal die zeker verkrijgbaar zijn omdat die daar  ook te gebruiken is. In Nederland nog niet en dat is gewoon afwachten. 

Dat een andere topic gesloten zal zijn, komt vast omdat Vodafone er op dit moment verder nog niets over kan melden en dan is het logische dat de topic stopt. Zodra er bericht over is dan zal Vodafone dit zeker melden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @yogibimbi 

Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. 
We sluiten een topic als er geen reacties meer in het topic geplaatst worden.
Zover ik het begrepen heb, is het helaas niet mogelijk om met een eSIM van Duitsland te roamen in een smartwatch. Maar dit kun je het beste checken bij Vodafone DE.
Dit betekent niet dat we niet op de hoogte zijn van wat er speelt @yogibimbi. Alle feedback of waar vraag naar is, zet ik intern door naar de juiste collega's zodat zij hiermee aan de slag kunnen. 

yogibimbi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven Vodafone wrote:


Zover ik het begrepen heb, is het helaas niet mogelijk om met een eSIM van Duitsland te roamen in een smartwatch. Maar dit kun je het beste checken bij Vodafone DE.

Niet even met Vodafone RED? En als ik een eSIM met Vodafone RED in Nederland heb, bedoelt dat, dat ik niet in België of Duitsland roamen kan, ofschoon ik het met een telefoon met een gewone SIM op hetzelfde plan wel kan?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Met een eSIM voor in je toestel (telefoon) of een gewone simkaart  (in combinatie met een abonnement) van ons kun je wel Roamen @yogibimbi
 

yogibimbi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven Vodafone wrote:

Met een eSIM voor in je toestel of een gewone simkaart  (in combinatie met een abonnement) van ons kun je wel Roamen @yogibimbi
 

wat was dus de informatie van de eerdere message? Is het dus mogelijk om met een eSIM van Duitsland in Nederland (en omgekeerd) te roamen, of niet? Waarom heb je eerder geschreven
 

Steven Vodafone wrote:


Zover ik het begrepen heb, is het helaas niet mogelijk om met een eSIM van Duitsland te roamen in een smartwatch. Maar dit kun je het beste checken bij Vodafone DE.

Het kan niet allebei waar zijn. One thing has to give.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Met je telefoon kun je gebruik maken van een eSIM en roaming. Dit kan ook met een gewone simkaart @yogibimbi.
Via hier en hier lees je meer over de eSIM.

Vodafone NL ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. 
Voor Vodafone DE moet ik je doorverwijzen naar Vodafone DE. Ik zie helaas alleen de producten in van Vodafone Nederland.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic