xxmissdivaxx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S10 logt niet meer in

Het vergrendel scherm blijft aangeven dat ik het opnieuw kan proberen over 1360uur.

Ook is plots het lettertype heel groot. 

het opladen ging al een tijdje minder, dit blijft nu het zelfde.

heb ook al een hard reset geprobeerd en de sim te verwijderen en opnieuw te plaatsen.

ook via de Samsung app geprobeerd me data op te slaan, maar dan krijg ik de melding dat de telefoon niet online is terwijl de wifi aan staat en de telefoon ook herkend word. 

kan iemand mij verder helpen?

 

mvg lauretta

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11332Posts
  • 1710Oplossingen
  • 2137Likes

In dit geval raad ik aan om met het toestel naar een Samsung Service point te gaan zodat hier naar gekeken kan worden. 
Weet je waar er een in jouw omgeving ligt? Een andere optie is het toestel ter reparatie aanbieden via ons. 
Via hier lees je er meer over. 
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11332Posts
  • 1710Oplossingen
  • 2137Likes

Hoi @xxmissdivaxx,

Welkom op de Vodafone Community!
Dat is een vervelend issue! Hierdoor kom je niet meer in je telefoon.
Om het lettertype en een back up te maken moet het toestel eerst ontgrendelt zijn.

Wat gebeurt er als je het toestel een tijdje uitzet?
Dit is helaas niet iets wat Vodafone voor je kan oplossen. Wij zien alleen de pukcode van de simkaart in.
Het beveiligen van je toestel, is iets wat je zelf kunt instellen.

 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11332Posts
  • 1710Oplossingen
  • 2137Likes

Is het probleem inmiddels opgelost @xxmissdivaxx?

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11332Posts
  • 1710Oplossingen
  • 2137Likes

Wat heb je allemaal al geprobeerd @xxmissdivaxx?
Ben je hiermee al eens naar een Samsung service point geweest? 

xxmissdivaxx
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee dat niet. Wel de uren afgewacht maar dan start de tel opnieuw op met weer dezelfde melding.

 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11332Posts
  • 1710Oplossingen
  • 2137Likes

In dit geval raad ik aan om met het toestel naar een Samsung Service point te gaan zodat hier naar gekeken kan worden. 
Weet je waar er een in jouw omgeving ligt? Een andere optie is het toestel ter reparatie aanbieden via ons. 
Via hier lees je er meer over. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic