1
Vraag
2
Reacties
Muco28

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vouchercode €80 korting op Airpods Pro

Hi allen,

Zoals in de afbeelding te zien zag ik deze leuke actie voorbij komen van Vodafone. Ik heb de eerste dag van de pre-order een bestelling geplaatst voor de Iphone 13 Pro Max. Afgelopen vrijdag heb ik deze in ontvangst mogen nemen. Nu stond er in het mailtje dat we uiterlijk 27-09 de vouchercode krijgen toegestuurd. Ik heb momenteel nog niks ontvangen. Ik zou wel graag gebruik willen maken van deze actie. Zijn er toevallig mensen die al een code hebben ontvangen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Muco28,

 

Ik heb zojuist bevestiging gekregen dat ze je gegevens hebben toegevoegd aan de voucher-lijst. Zodra de Airpods Pro er zijn, krijg je een berichtje van de opgegeven Vodafone-winkel.

Bekijk in context

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Trap,

 

Wat gek dat je via de andere wegen niet verder bent gekomen. Het is te controleren wanneer de bestelling heeft plaatsgevonden en een duidelijke werkwijze wanneer je voor 1 oktober geen code hebt ontvangen. Er is helaas echter geen alternatief voor de eerder benoemde lijst bij een Vodafone winkel in je buurt, dat is de enige mogelijkheid die we hebben. Zij regelen verder de communicatie en afhandeling daarna.

 

Je mag daarvoor inderdaad je gegevens aanvullen zoals uitgelegd door @Energieboy 🙂

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Muco28 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oeps, dat is niet handig en vervelend. Is de mail niet binnen gekomen in je spambox? 
Zodra er iemand van Vodafone op de community aanwezig is kan die misschien met je mee kijken wat er gebeurd is. Misschien een verkeerd e-mail adres, of toch in de spambox gekomen? Geen idee wat er fout zou kunnen zijn gegaan, maar als je er recht op hebt dan ga ik er wel vanuit dat Vodafone dit recht zal zetten.

Muco28
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, nergens te vinden in mijn mailbox. Verkeerde mailadres zou raar zijn. Heb namelijk besteld met dat mailadres en ook het contract ontvangen. Ik heb gesproken met de klantenservice en volgens hun zou de code deze week verstuurd worden. Wordt dus afwachten 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nou, dat is mooi. 
Dan nog maar even afwachten en dan komt het vanzelf. 

Graag een volgende keer niet met dikke letters tikken, je volledige bericht, dat is niet toegestaan volgens de huisregels van Vodafone. Iets om op te letten 😉😎 Fijne dag nog!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Muco28,
Welkom op de community van Vodafone. De voucher voor de Airpods is inderdaad een hele leuke actie. Ik kan me voorstellen dat je dan ook zo snel mogelijk de voucher wilt ontvangen. Ik heb gelijk even het een en ander gecheckt betreft deze actie en lees dat er de komende dagen ook nog vouchercodes uitgestuurd worden zoals mijn collega's aangegeven hebben.  Mocht je na 1 oktober geen mail ontvangen hebben, dan hoor ik het graag van je. 

Muco28
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Steven,

 

ik heb tot heden nog geen mail ontvangen met de vouchercode. Ook bij spam en ongewenst niks te vinden. Zou je misschien verder kunnen helpen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Muco28 
Steven is momenteel met vakantie en kan je daarom niet verder helpen. Gelukkig zijn er vanaf maandag andere Vodafone medewerkers die je verder kunnen helpen. Vanaf maandag zijn er twee mensen vanuit Vodafone die kunnen helpen, dat zijn @Alex en/of @Cecilia . Heb aub nog even geduld, één van deze twee mensen komen maandag online om mensen te helpen waarvan ze in het systeem moeten kijken wat er aan de hand is. Ik ben namelijk niet werkzaam bij Vodafone. 

Fijn weekend gewenst en dan zal het na het weekend worden opgepakt!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Muco28,

 

Wat zonde! Ik ga hier voor je achteraan. Ik kan op basis van het telefoonnummer uit je profiel geen gegevens kunnen vinden en heb je daarom een privébericht gestuurd zodat ik de juiste gegevens voor me heb 🙂

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Muco28,

 

Ik heb zojuist bevestiging gekregen dat ze je gegevens hebben toegevoegd aan de voucher-lijst. Zodra de Airpods Pro er zijn, krijg je een berichtje van de opgegeven Vodafone-winkel.

Trap

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top op heden heb ik ook geen voucher ontvangen. Bellen met de klantenservice bij Vodafone helpt niet. Het chatten met klantenservice doet nog je nog meer verbazen. Zo verwijst de medewerkster naar Apple, omdat de actie niet van Vodafone zou zijn. Ik heb toch echt een mail van Vodafone ontvangen met de aanbieding. Om het kracht bij te zetten refereerde deze medewerkster dat de werkwijze bij KPN en zelfs T-mobile hetzelfde zou zijn. Erg knullig lijkt me en niet klantvriendelijk.

De oplossing om op een lijst terecht te komen bij een Vodafone winkel geniet niet mijn voorkeur. Hoe kan ik een voucher ontvangen, zodat ik online de Airpods kan bestellen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Trap 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of het een actie is vanuit Vodafone of vanuit Apple, dat weet ik niet. Maar het kan net zo goed een actie zijn vanuit Apple en dat Vodafone dit alleen communiceert. Het blijft hoe dan ook vervelend als je ergens recht op hebt, en het niet krijgt. Ik heb inmiddels begrepen dat er meer mensen zo'n code nog niet hebben ontvangen, de meesten van de bestellers gelukkig wel, en dat moet natuurlijk opgelost worden. Knullig, geen idee, het loopt waarschijnlijk een beetje door elkaar heen en dat is natuurlijk niet heel netjes. 

Naar mijn weten hoef je niet op een lijst te komen van een winkel, maar kan je deze wel ophalen bij een winkel. Hoe dit in z'n werk gaat dat kan @Alex van Vodafone je het beste vertellen. Deze heb ik genoemd en zal je bericht dan ook lezen en direct met je contact opnemen. Zorg in ieder geval dat je in je privé omgeving je persoonlijke informatie hebt ingevuld, dat maakt het voor hem makkelijker om je gegevens er bij te pakken (dus NIET HIER je gegevens geven, want dit is een open community en iedereen kan het dan lezen, maar via deze link).

Het komt zeker allemaal in orde, het duurt jammer genoeg een beetje langer. Maar het komt goed 😉😎

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Trap,

 

Wat gek dat je via de andere wegen niet verder bent gekomen. Het is te controleren wanneer de bestelling heeft plaatsgevonden en een duidelijke werkwijze wanneer je voor 1 oktober geen code hebt ontvangen. Er is helaas echter geen alternatief voor de eerder benoemde lijst bij een Vodafone winkel in je buurt, dat is de enige mogelijkheid die we hebben. Zij regelen verder de communicatie en afhandeling daarna.

 

Je mag daarvoor inderdaad je gegevens aanvullen zoals uitgelegd door @Energieboy 🙂

Trap

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Alex ,

 

Bedankt voor je snelle reactie en duidelijke uitleg!

Mijn gegevens heb ik ingevuld. 

Uiteraard dank ik ook @Energieboy voor zijn bijdrage.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic