1
Vraag
2
Reacties
Laura30st

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzekering telefoon opzeggen

Garag wil ik mijn telefoon verzekering opzeggen.
Ik heb inmiddels een nieuw toestel en mijn verzekering staat nog op mijn oude toestel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je al contact gehad met mijn collega's, om de verzekering op te zeggen Laura30st? Een verzekering kan opgezegd worden via My Vodafone, via hier of via een van mijn collega's. Bij de verzekering zit een opzegtermijn van 1 maand.
Mocht je willen dat ik de verzekering voor je annuleer, Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Ik hoor graag van je!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Laura30st
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan eventueel je oude verzekering op je nieuwe telefoon over laten zetten. Of je hebt op je nieuwe toestel al een nieuwe verzekering afgesloten, dat kan natuurlijk ook 🙂

Zodra een verzekering op een oude telefoon loopt en je wilt hem overzetten naar je nieuwe telefoon, mag je hiervoor bellen met 1201. Dit dient te gebeuren binnen een maand na aanvraag. Zorg ervoor dat je hiervoor het IMEI nummer bij de hand hebt, samen met het mobiele nummer, type en merk toestel.

Maar wil je helemaal geen verzekering meer dan kan je deze stopzetten. Je kunt de Vodafone Garant toestelverzekering schriftelijk* opzeggen of neem contact op met onze klantenservice via 1201. De opzegtermijn van de garantverzekering is 1 maand.

* Schriftelijk kan dan naar: Vodafone Libertel BV, Afdeling Backoffice, Antwoordnummer 10211, 6200 XV Maastricht
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je al contact gehad met mijn collega's, om de verzekering op te zeggen Laura30st? Een verzekering kan opgezegd worden via My Vodafone, via hier of via een van mijn collega's. Bij de verzekering zit een opzegtermijn van 1 maand.
Mocht je willen dat ik de verzekering voor je annuleer, Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Ik hoor graag van je!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic