Apple brengt dit jaar alweer een update voor je iPhone, iPad, iWatch, iMac en MacBooks.
Voor de iPhone gebruikers onder ons is deze natuurlijk weer erg belangrijke, het gaat hier om iOS 14.4.1 en daarin zitten een aantal beveiligingsupdates. In deze update heeft Apple belangrijke beveiligingsupdates doorgevoerd en wordt dan ook aanbevolen voor alle gebruikers om deze te downloaden. Er is een probleem met WebKit opgelost en dat is meer goed ook. Het probleem kon namelijk malafide webcontent code uitvoeren.
Tussendoor.... Goed nieuws, Apple is op dit moment bezig met de laatste puntjes op de i te zetten voor iOS 14.5 en ik verwacht dat deze uit komt tijdens, of na, 23 maart 2021 (dit zijn geruchten, ik weet het niet zeker). Er is dan namelijk weer een Apple Event online met daarin weer veel informatie over Apple producten en software.
Wat staat er op de website van Apple over deze iOS update (14.4.1):
Deze update bevat belangrijke beveiligingsupdates en wordt aanbevolen voor alle gebruikers.
Raadpleeg voor meer informatie over de beveiligingsaspecten van software-updates van Apple de volgende website:
https://support.apple.com/HT201222
Hoe kan je deze update uitvoeren, dat lees je in mijn topic (aan het begin). Veel plezier en neem de tijd voor deze update 😉