Hoi @EricNL
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik heb van Vodafone begrepen dat ze graag alles goed willen doorlopen in een nieuwe update, ook al is er, volgens kenners, niet zoveel aangepast. Toch wil Vodafone even kijken of alles wel werkt, klopt en of er toch niet dingen in zitten die net dat kleine verschil kan maken dat er problemen ontstaan. Dat is dus het verschil tussen een branded toestel en een unbranded toestel.
Begrijp je frustratie maar daar is op dit moment niet zoveel aan te doen. Wel goed dat je het even laat weten want met deze info help je Vodafone natuurlijk ook altijd. Geeft aan dat je ze op de hielen zit en dat ze in het vervolg een beetje moeten opschieten 🙂
Of het mogelijk is om iets anders te installeren, weet ik niet. Volgens mij ben je dan je garantie kwijt, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb geen verstand van Samsung toestellen en ook niet over de volledige update of aanpassingen ervan. Daar zal iemand van Vodafone je antwoord op moeten geven. Heb nog even geduld, die komen de vragen hier langs en dan kunnen ze daar ook iets over melden.
Fijne dag nog!