1
Vraag
2
Reacties
Doesburger

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Simkaart & nieuw nummer.

Ik heb een nieuwe nummer, maar mijn oude nummer wil ik helemaal verwijderen, hoe doe ik dat?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Doesburger 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je een nieuw nummer gekregen ipv je oude nummer? Mocht dit zo zijn dan vervalt je oude nummer gewoon en zal deze een tijd niet bereikbaar zijn en na een lange periode kan deze weer worden uitgegeven door Vodafone. 

Heb je een nieuw contract aangevraagd en daardoor een nieuw nummer gekregen, en had je nog een abonnement met je oude nummer, dan moet je deze opzeggen bij Vodafone, of je oude “andere” provider. En alleen als je dit nummer, net abonnement, niet meer wil. 

Of gaat het om My Vodafone app? Dan kan je gewoon je nieuwe nummer toevoegen en je oude erin verwijderen door dit te doen bij je instellingen. Het ligt er dus maar net aan wat je nu wil 😁

Bekijk in context

Doesburger
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

is reeds geregeld

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Doesburger 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je een nieuw nummer gekregen ipv je oude nummer? Mocht dit zo zijn dan vervalt je oude nummer gewoon en zal deze een tijd niet bereikbaar zijn en na een lange periode kan deze weer worden uitgegeven door Vodafone. 

Heb je een nieuw contract aangevraagd en daardoor een nieuw nummer gekregen, en had je nog een abonnement met je oude nummer, dan moet je deze opzeggen bij Vodafone, of je oude “andere” provider. En alleen als je dit nummer, net abonnement, niet meer wil. 

Of gaat het om My Vodafone app? Dan kan je gewoon je nieuwe nummer toevoegen en je oude erin verwijderen door dit te doen bij je instellingen. Het ligt er dus maar net aan wat je nu wil 😁

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Doesburger,
Welkom op de Community van Vodafone. Leuk om te lezen dat je een nieuw abonnement met een nieuw nummer bij ons hebt afgesloten. 🙂 Net als @Energieboy ben ik heel benieuwd naar waar je precies je nummer wilt verwijderen en of het gelukt is met zijn tip. We horen graag van je! 

Doesburger
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

is reeds geregeld

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top, dankjewel voor de terugkoppeling @Doesburger

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic