1
Vraag
2
Reacties
bear919

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Note 10+: Android 12?

Ik heb mijn Samsung Galaxy Note 10+ gekocht bij Vodafone, maar de update voor Android 12 is nergens.

Wanneer krijg deze toestel de update?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @bear919,

 

Als het goed is, is de Android 12-update per vandaag voor alle Galaxy Note 10 en 10+ toestellen beschikbaar. Ik ben erg benieuwd of het allemaal lukt 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @bear919 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is altijd heel erg vervelend, weten dat er een update uit is gekomen maar dat je deze zelf nog niet hebt ontvangen. Kan het zijn dat je een branded toestel hebt gekocht bij Vodafone? Dat wil zeggen dat Vodafone al apps heeft voorgeïnstalleerd op je telefoon. Zo ja, dan moet de update eerst langs Vodafone en die gaan hem bekijken, veranderen een aantal dingen (welke weet ik niet) en dan moet die terug om gecontroleerd te worden en daarna ontvang je de update. Hoe het helemaal in elkaar zit, heb ik geen idee van want ik heb zelf geen Android toestel. Gelukkig zijn er altijd wel mensen han Vodafone hier online, die kunnen je wel verder helpen met een antwoord. Die zijn er nog niet, heb nog even geduld en wie weet is er nog een andere klant die je helpen kan (dit is een klanten helpen klanten community).

Fijne dag nog, niet wegwaaien en die update komt er vast heel snel aan 🙂

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @bear919,

 

Als het goed is, is de Android 12-update per vandaag voor alle Galaxy Note 10 en 10+ toestellen beschikbaar. Ik ben erg benieuwd of het allemaal lukt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic