Hoi @bear919
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is altijd heel erg vervelend, weten dat er een update uit is gekomen maar dat je deze zelf nog niet hebt ontvangen. Kan het zijn dat je een branded toestel hebt gekocht bij Vodafone? Dat wil zeggen dat Vodafone al apps heeft voorgeïnstalleerd op je telefoon. Zo ja, dan moet de update eerst langs Vodafone en die gaan hem bekijken, veranderen een aantal dingen (welke weet ik niet) en dan moet die terug om gecontroleerd te worden en daarna ontvang je de update. Hoe het helemaal in elkaar zit, heb ik geen idee van want ik heb zelf geen Android toestel. Gelukkig zijn er altijd wel mensen han Vodafone hier online, die kunnen je wel verder helpen met een antwoord. Die zijn er nog niet, heb nog even geduld en wie weet is er nog een andere klant die je helpen kan (dit is een klanten helpen klanten community).
Fijne dag nog, niet wegwaaien en die update komt er vast heel snel aan 🙂