Goedemorgen allen,
Ik ben net overgestapt naar Vodafone Zakelijk (SimOnly) Red abonnement. Echter, waar ik met mijn oude KPN abonnement geen enkel probleem had met Wifi-bellen, lukt dat niet met mijn Vodafone abonnement. De optie Wifi staat ingeschakeld, ook de voorkeur via Wifi staat aan. Helaas wordt elke oproep via het netwerk uitgevoerd en dit is in mijn omgeving lastig, waardoor ik sommige oproepen mis. Daarnaast moet ik nog toevoegen dat ik eerst een test simkaart heb gekregen waarbij wifi bellen wel functioneerde.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Alvast bedankt, Rein Faber
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Rein Faber
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het is zeker vreemd wanneer je een prepaid simkaart gebruikt, het wel werkt en nu met een abonnement niet. Dan zou je zeggen dat daar geen verschil in mag zitten. Voorheen kon ik op de website een lijst vinden met welke toestellen er bij Vodafone gebruik kan maken van bellen over 4G maar die lijst is verdwenen. Nu is er nog wel een topic, misschien heb je die al bekeken? En anders zou ik de klantenservice bellen, die kunnen het even voor je uitzoeken, dat gaat wel een stuk sneller. Wachten op iemand van Vodafone kan ook, maar ik weet niet wanneer die weer hier langs komen om te helpen.
Ik weet niet of het een toestel is met dubbele simkaarten erin?! Maar dan zou je het eens kunnen proberen om je Vodafone simkaart er alleen in te doen, of in een ander toestel om te kijken of het daar wel goed in werkt, het zou kunnen natuurlijk.
Hoi @Rein Faber
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het is zeker vreemd wanneer je een prepaid simkaart gebruikt, het wel werkt en nu met een abonnement niet. Dan zou je zeggen dat daar geen verschil in mag zitten. Voorheen kon ik op de website een lijst vinden met welke toestellen er bij Vodafone gebruik kan maken van bellen over 4G maar die lijst is verdwenen. Nu is er nog wel een topic, misschien heb je die al bekeken? En anders zou ik de klantenservice bellen, die kunnen het even voor je uitzoeken, dat gaat wel een stuk sneller. Wachten op iemand van Vodafone kan ook, maar ik weet niet wanneer die weer hier langs komen om te helpen.
Ik weet niet of het een toestel is met dubbele simkaarten erin?! Maar dan zou je het eens kunnen proberen om je Vodafone simkaart er alleen in te doen, of in een ander toestel om te kijken of het daar wel goed in werkt, het zou kunnen natuurlijk.
Hey @Energieboy
Ik ga de klantenservice even bellen, dat zal inderdaad de snelste oplossing zijn.
Groeten Rein
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.