Beste vodafone,
S21 ultra met een Abonnement aangeschaft op 18.09.21 bij de vodafone winkel... sinds de aanschaf heb k dagelijks een netwerk, internet probleem waar k ook maar ben... thuis, werk, buiten etc..etc.. je zou eerst denken storing bij de vodafone misschien, maar nee!! Iedereen die in mn omgeving vodafone gebruikt heeft weinig last van.. thuis heeft mn vriendin met der iphone geen last van het probleem, maar alleen ik... ben heel erg teleurgesteld in de s21 ultra...
Hiervoor gebruikte k de s20 ultra maar bijna nooit problemen mee gehad, vanwege de glas reparatie best pittig was, maar een nieuwe toestel genomen.. maar echt spijt hiermee...
Telefonisch bij vodafone klacht ingediend en aangegeven dat k de toestel niet wil vanwege deze redenen en een overstap willen maken naar de ios maar kreeg alleen de optie om de toestel af te betalen en vervolgens een toestel mag kiezen...
Nou, voor mij is dit geen optie omdat dit vrijblijvend is vind k.. k kan dit zelf ook door verkopen en vervolgens een nieuwe abonnement of toestel aanschaffen..maar de probleem ligt echter bij de toestel zelf.. heb een noeiwe toestel ontvangen maar met problemen..op google zijn er tig voorbeelden van... vind dit echt onterecht en vind het echt geen service vanuit vodafone....
In ieder geval zou dhr. Reinier bij de vodafone aan de slag om het intern uit te zoeken.. maar of er hier wat uitkomt blijft een vraag...
K wil van deze samsung af en nooit meer een samsung voor mij... heb namelijk trauma hierdoor opgelopen...
Jammer..!!!