Mathjeuke
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Touch ID

Wie kan mij helpen ?

Alle apps (bv bank enz) op mijn Iphone 6s kan ik heel eenvoudig bedienen via mijn I-touch, echter het lukt mij niet om deze fuctionaliteit in MyVodafone te gebruiken. 

Wellicht doe ik iets verkeerd. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9012Reacties
  • 2892Oplossingen
  • 1930Likes

Hoi @Mathjeuke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, heb je de app al een keer helemaal gewist en opnieuw geïnstalleerd? 
Als je dat hebt gedaan dan log je in met je gegevens. Links boven in de hoek zie je twee poppetjes staan (in een rondje), klik daarop. Dan zie je weer links boven in de hoek een soort roosje (dat is de instellingen button), klik daar weer op. Dan zie je ergens in het midden Touch ID inlog (bij mij staat Face ID, maar bij jou, als het goed is Touch ID). Daarop moet je dan klikken en dan moet het goed gaan bij een volgende nieuwe inlog. 

Misschien dat je dit nog eens wil proberen. Dan hoor ik het wel 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9012Reacties
  • 2892Oplossingen
  • 1930Likes

Hoi @Mathjeuke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, heb je de app al een keer helemaal gewist en opnieuw geïnstalleerd? 
Als je dat hebt gedaan dan log je in met je gegevens. Links boven in de hoek zie je twee poppetjes staan (in een rondje), klik daarop. Dan zie je weer links boven in de hoek een soort roosje (dat is de instellingen button), klik daar weer op. Dan zie je ergens in het midden Touch ID inlog (bij mij staat Face ID, maar bij jou, als het goed is Touch ID). Daarop moet je dan klikken en dan moet het goed gaan bij een volgende nieuwe inlog. 

Misschien dat je dit nog eens wil proberen. Dan hoor ik het wel 🙂

Bekijk in context

Mathjeuke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, 

Het blijft een complexe onderneming om in te loggen.

1) app activeren

2) inloggen

3) e-mail adres (boven toetsenbord) activeren

4) melding "Gebruik Touch ID om het wachtwoord te activeren"

 

Kan dit niet eenvoudiger, andere apps werken meteen na touch ID.

 

  

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9012Reacties
  • 2892Oplossingen
  • 1930Likes

Excuus, had op oplossing gezet, maar dat was het natuurlijk niet. Daarom teruggedraaid.
Vodafone heeft voor deze weg gekozen, als het anders kon dan zouden ze dat wel doen, denk ik. Elke app is anders, tenminste uit mijn eigen ervaring. Heeft het nu gewerkt? Werkt Touch ID nu?

Mathjeuke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is een oplossing, echter helaas niet gebruiksvriendelijk

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone