1
Vraag
2
Reageer en help mee
Coskunsu.i

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S21 ultra netwerk/internet probleem

Beste vodafone,

 

S21 ultra met een Abonnement aangeschaft op 18.09.21 bij de vodafone winkel... sinds de aanschaf heb k dagelijks een netwerk, internet probleem waar k ook maar ben... thuis, werk, buiten etc..etc.. je zou eerst denken storing bij de vodafone misschien, maar nee!! Iedereen die in mn omgeving vodafone gebruikt heeft weinig last van.. thuis heeft mn vriendin met der iphone geen last van het probleem, maar alleen ik... ben heel erg teleurgesteld in de s21 ultra...

 

Hiervoor gebruikte k de s20 ultra maar bijna nooit problemen mee gehad, vanwege de glas reparatie best pittig was, maar een nieuwe toestel genomen.. maar echt spijt hiermee...

 

Telefonisch bij vodafone klacht ingediend en aangegeven dat k de toestel niet wil vanwege deze redenen en een overstap willen maken naar de ios maar kreeg alleen de optie om de toestel af te betalen en vervolgens een toestel mag kiezen...

 

Nou, voor mij is dit geen optie omdat dit vrijblijvend is vind k.. k kan dit zelf ook door verkopen en vervolgens een nieuwe abonnement of toestel aanschaffen..maar de probleem ligt echter bij de toestel zelf.. heb een noeiwe toestel ontvangen maar met problemen..op google zijn er tig voorbeelden van... vind dit echt onterecht en vind het echt geen service vanuit vodafone....

 

In ieder geval zou dhr. Reinier bij de vodafone aan de slag om het intern uit te zoeken.. maar of er hier wat uitkomt blijft een vraag...

 

K wil van deze samsung af en nooit meer een samsung voor mij... heb namelijk trauma hierdoor opgelopen...

 

Jammer..!!!

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Coskunsu.i,

Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je diep teleurgesteld bent! Uit je bericht kan ik halen dat er het een en ander al geprobeerd is en dat je de enige in jouw omgeving bent waarbij dit probleem speelt. Hierdoor kunnen we inderdaad het netwerk al uitsluiten. Hierdoor heeft de Network check ook geen zin. Het enige wat je nog kunt proberen is je simkaart testen in een ander toestel. Hierdoor kun je achterhalen of het issue bij de simkaart of het toestel ligt. Wat is hier de uitkomst van? 

Indien het issue bij het toestel ligt, raad ik als eerste aan om het toestel eens helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een back up van je gegevens zodat je niks kwijt raakt. Mocht dit niet helpen (en je zit niet binnen de zichttermijn meer) dan is de enige optie om je toestel ter reparatie aan te bieden. Had je dit ook al gedaan? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic