1
Vraag
2
Reacties
yellow70

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S20 5G wordt heet

Beste

Heb sinds 1 mnd een S20 5G bij het opladen of naar een film kijken wordt het toestel heet.

Wat kan hier aan gedaan worden?

 

Frans Gehl

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Dan ben ik bang dat het wachten wordt op een software update vanuit Samsung @yellow70 😞
Je kunt proberen om het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit wil nog wel eens helpen bij dit soort issues. 
Daarnaast kun je ook de app verwijderen waarmee je film kijkt en deze daarna opnieuw installeren
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Hoi @yellow70 

Welkom op de Vodafone Community!
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je toestel heel erg warm wordt.
Gebruik je een gewone adapter bij het opladen of doe je draadloos opladen?
Ervaar je bij film kijken op de Wi-fi dat het toestel warm wordt of is dit via 5G? 

yellow70
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi

Neen gewone Samsung oplader.

Met wifi heb 5 G nog niet geprobeerd

 

 

Frans Gehl

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Wat je zou kunnen doen is een back up van het toestel maken. Vervolgens zet je het toestel terug naar fabrieksinstellingen.
Daarna ga je het toestel opladen of een film kijken. Speelt het dan nog, dan zou je kunnen kijken of er nog een software update klaar staat. 
Op de community van Samsung lees ik dat er meerdere een probleem hebben met het laden van het toestel. 
Hier wordt in besproken dat het om de update van One Ui 2.5 gaat. 

 

Kun je eens controleren welke software je op dit moment op het toestel hebt staan? 

yellow70
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi

Heb inderdaad de UI2.5

 

 

FRANS

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Dan ben ik bang dat het wachten wordt op een software update vanuit Samsung @yellow70 😞
Je kunt proberen om het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit wil nog wel eens helpen bij dit soort issues. 
Daarnaast kun je ook de app verwijderen waarmee je film kijkt en deze daarna opnieuw installeren
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic