1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rob Highet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geeft melding 'wachten'

OneNumber is spontaan gestopt met werken.

Heb geprobeerd alles opnieuw te installeren en mijn oude OneNumber is via de helpdesk verwijderd.

Op de iPhone kan ik echter  de abonnement niet verwijderen en staat "vf nl / Wachten" ook via "i" de optie "Verwijder vf nl-abonnement" geeft een foutmelding "Niet mogelijk om wijziging mobiel abonnement te voltooien".
Op de Apple Watch staat er onder mobiel netwerk bij abonnement "geen simkaart" en status "geen verbinding"

Helaas met de helpdesk kom ik niet verder.

Op een oude gearchiveerde topic leek er hiervoor een oplossing te zijn. Maar daar kan ik niet meer op reageren omdat de topic gesloten is.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Hi @Rob Highet, welkom hier!

Wat onhandig dat je OneNumber niet kan gebruiken en deze dienst de melding 'wachten' geeft in de configuratie van de Apple Watch app. De oplossing hiervoor is om OneNumber te verwijderen, zodat je deze dienst vervolgens opnieuw kan bestellen/activeren. Ik zie terug dat OneNumber is verwijderd door één van mijn collega's, maar uit je bericht begrijp ik dat het zelf nog niet is gelukt om OneNumber opnieuw aan te vragen. Heb je voor de zekerheid al eens geprobeerd om de software van je toestel bij te werken en vervolgens zowel het toestel als de Apple Watch opnieuw op te starten? Zo niet dan wil ik je vragen om dat eens te proberen. Ook kun je de Apple Watch app altijd eens verwijderen en opnieuw installeren. Mocht het dan nog niet lukken, dan wil ik je vragen om contact op te nemen met Vodafone Business. Het betreft namelijk een zakelijke aansluiting en via de Community hebben we helaas beperkte inzage en rechten voor Vodafone Business. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic