1
Vraag
2
Reageer en help mee
KayleyKunst

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 15

Hoi, 

 

Sinds mei/juni heb ik een nieuwe telefoon bij jullie besteld en ben hier heel blij mee alleen sinds afgelopen tijd doet hij raar 

met opladen. Eerst bij elk procent trilde hij en gaf hij aan dat hij aan het opladen was. Nu is het elke seconde . Alsof hij hem Spaced. Hij laat dus wel op maar heel langzaam omdat hij elke seconden oplicht. Nu zet ik hem op stil anders maakt hij geluid of gaat hij trillen, alleen ik zet hem altijd op geluid voor het bellen. Ik heb dit probleem vaker voorbij zien komen op deze pagina dus jullie zijn als het goed is bekend hiermee. Omdat hij net nieuw is wil ik vragen wat te doen. 

ik hoor het graag, 

 

mvg, 

 

Kayley 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Als eerst de vraag, gebruik je wel een originele oplaadkabel, en stekker, van Apple? Zo niet, laten we daar dan eerst mee beginnen! Het is van groot belang dat je Apple producten gebruikt met de juiste oplaadkabels en stekker. Heb je deze, dan zou je eens een hard reset (kalibreren) kunnen doen voor je batterij. 

Hoe kan je je iPhone kalibreren?
1) Zorg dat je een originele lightning stekker hebt en originele 230V stekker

2) Sluit je iPhone aan op het netstroom

3) Voer een hard reset uit, druk de aan/uit + homeknop tegelijk in tot je iPhone uitgaat en weer vanzelf opstart. Overigens, bij een iPhone 7 gaat het als volgt: aan/uit + volume naar beneden (voor als iemand dit leest een ander type heeft)
4) Als je iPhone is opgestart laad je hem op tot 100% plus nog ongeveer 1 uur extra (liever iets langer dan te kort)
5) Het kalibreren is nu gereed en als het goed is dan moet je batterij weer goed zijn

Lukt dit nu niet, ga dan langs een Vodafone winkel en laat je toestel opsturen. Dan moet er naar gekeken worden en krijg je hierover meer informatie. Succes in ieder geval. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 10Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen @KayleyKunst 

 

Zo te zien is @Energieboy afgelopen maandag zo enthousiast aan de slag gegaan met jouw toestel probleem en heeft een aantal tips met je gedeeld.

Heb je hier wat aan gehad? Want we hebben sindsdien niets meer van je vernomen.

 

Laat je ons weten of het is opgelost? Als dat niet het geval is, ondersteunen we graag verder.

KayleyKunst
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee helaas niet… want alles wat als tip in het berichtje staat heb ik al geprobeerd. 

Ik denk oprecht dat er een fout of in de batterij of de telefoon zit. En omdat deze splinternieuw is vind ik dit enorm vervelend. Ik ga kijken of ik binnenkort langs een Vodafone winkel kan gaan en kijken of ze me daar kunnen helpen. Een telefoon opsturen is ook geen optie want dan ben ik hem een aantal dagen kwijt. 

Mvg, 

 

Kayley 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic