1
Vraag
2
Reageer en help mee
RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Nokia 6.2 Android 11

Wij hebben beiden een Nokia 6.2 nu heb ik begrepen dat HMD nu eindelijk Android 11 hiervoor uitrold.

Omdat de update er nog steeds niet is vroeg ik mij af of er bij Vodafone iets wordt tegengehouden, wat mij bij een niet provider gebonden toestel zou verbazen.

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RoWi6870 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je een branded toestel? Zo ja, dan controleren ze bij Vodafone eerst de update, maken eventuele aanpassingen, en dan komt het pas online. Dit duurt dan langer wanneer je een niet branded toestel hebt. Branded toestel is een toestel waarom extra software is geïnstalleerd door Vodafone. 

Op dit moment kan ik je niet vertellen wanneer de update uitkomt en of deze nu voor je toestel is, of niet. Je zou het kunnen vragen via Twitter of Facebook. Anders even wachten op iemand van Vodafone. 

RoWi6870
topicstarter
Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Zoals aangegeven unbranded, aangekocht via een onafhankelijke leverancier. Volgens de diverse sites zou Android 11 nu moeten uitrollen voor dit model.

https://www.androidplanet.nl/nieuws/nokia-6-2-android-11-update/

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Heel vervelend, maar op dit moment is er niemand aanwezig die daar een antwoord op heeft. Ik zou het via Twitter, Facebook of via de klantenservice chat vragen. Anders toch even wachten op een vast VodafoneZiggo medewerker die je eventueel kan helpen. 

Succes en ik hoop dat je er snel antwoord op krijgt. 

Anonymous
Niet van toepassing

Anders zou je misschien ipv Vodafone ook bij Nokia kunnen vragen, misschien ligt het aan hun kant dat er iets fout gaat

Gewoon een idee, het zou best kunnen dat het aan Vodafone ligt! Ik weet niet al te veel van de Android software, maar you never know!

RoWi6870
topicstarter
Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Het bijzondere is dat Android 12 op een Nokia X10 al draait. Ik weet ook dat het update schema voor de 6.2  flink is vertraagd, het is meteen de laatste versie update van dit model, Android 10 draait prima het is niet dat ik het meteen wil hebben.

@Energieboy  heeft een deel al beantwoord een provider kan dus zaken tegenhouden. Een van de redenen dat ik nooit een branded toestel zal kopen.

Anonymous
Niet van toepassing

Soms kunnen branded toestellen voor een paar problemen kunnen zorgen, klopt!

Misschien is er iets gebeurd met de 6.2 dat het nog meer vertraagd is, ik ga er vanuit van niet.

Maar ik denk niet dat een nieuwe software update aan Vodafone ligt

Het zou kunnen dat er wat gebeurd is met Nokia dat ze de 6.2 niet kunnen updaten

Maar ik denk dat je de klantenservice zoals @Energieboy aangeeft via Twitter of Facebook contact mee opnemen, anders kan je ze ook nog bellen of een chat starten(als ze open zijn!)

RoWi6870
topicstarter
Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Zo belangrijk is het niet dat ik dat daar ga vragen, als providers update's van de niet brandend merken en modellen niet tegenhouden is voor mij de vraag beantwoord, en zal het mogelijk toch bij HMD liggen.

 

Ik doe niet aan Twitter of Facebook dit medium is voor mij genoeg.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic