1
Vraag
2
Reageer en help mee
Remcozwart

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering IPhone 13 mini

Hallo vodafonemedewerker,,
Afgelopen zaterdag kwam ik bij jullie winkel om te vragen wat de status van de bestelling was. Jullie hadden mij beloofd de bestelling van de Iphone 13 mini uiterlijk zaterdag 9 juli te leveren. Dit kon helaas weer niet worden waargemaakt. Er werd mij op dat moment gegarandeerd dat de Iphone op dinsdag 12 juli zou worden geleverd. Helaas is de bestelling vandaag niet bezorgd. Dit is een grote teleurstelling waarbij het vertrouwen in vodafone ernstig is geschaad. Het is nu 11 weken geleden dat de bestelling op 26 april is gedaan, waarbij ik diverse malen telefonisch contact heb gehad en enkele keren bij jullie winkel op de Breestraat langs ben geweest. Ben zeer teleurgesteld en vind het ook zeer kwalijk dat ik vandaag niet geinformeerd ben over de status van de bestelling.
 
In afwachting van uw reactie,
 
Remco Zwart.
1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Remcozwart
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het gevoel van teleurstelling kan ik mij zeker voorstellen als je al zo lang wacht op je nieuwe toestel. Het is toch een grote aankoop waar je met veel plezier naar uitkijkt om in gebruik te nemen. De levertijden van de iPhone 13 mini zijn wisselend en afhankelijk van de kleur en het geheugen waar je voor hebt gekozen. Op onze website wordt als langste levertijd een periode van 3 tot 4 weken aangegeven. Deze periode is in jouw situatie al ruim verstreken. 

In dit geval wil ik je vragen om even te bellen met mijn collega's van de afdeling status order  via 0800-0560. Zij kunnen hier dieper voor je in duiken en de reden achterhalen waarom je al zo lang wacht. Mocht dit te maken hebben met een specifieke kleur, dan kunnen zij ook de bestelling voor je aanpassen naar een andere kleur toestel (als je dat wilt natuurlijk). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic