Zoals eerder vermeld heb ik mijn iPhone 12 gerepareerd terug ontvangen. Bij de eerder reparatie werd mij vermeld dat er een boardswap heeft plaatsgevonden, nu kreeg ik geen enkel begeleidend antwoord.
ik neem aan dat bij de laatste reparatie de batterij is vervangen door, waarschijnlijk, eentje uit dezelfde serie.
Op mijn iPhone blijft het batterijniveau, na opladen, op 100% en dan plotseling terug naar 0%.
Ik krijg dan dezelfde indicatie als voor de reparatie.
Iedereen mag mij vertellen dat het erg zuur is om zo mijn iPhone 12 zo te ervaren.
Echt, ik wacht het einde van mijn contract af en ga dan als de wiedeweerga over naar een andere provider met een ander toestel.
Niet vreemd toch dat ik het een beetje gehad heb met de service van Vodafone en de reparaties van Dynafix.
Ik heb bij de eerste reparatie mijn toestel opgestuurd en kreeg het na 4 weken retour.
Bij de laatste reparatie ben ik helemaal naar in Vodafone shop gereisd en daar het toestel afgegeven.
Na 1 week retour.
Mijn eerdere conclusie dat het niet aan Vodafone ligt blijft in stand alleen ga ik toch een “klein” beetje twijfelen.