1
Vraag
2
Reacties
Bordenzo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Internet valt weg tijdens bellen

Goedemiddag,

 

Tijdens het bellen valt sinds een maand mijn internet weg, ik heb alle instructies uitgevoerd die eerder zijn gegeven aan mensen die dezelfde vraag stelde maar helaas zonder resultaat. Ik heb een Xiaomi M11.

 

Ik hoop dat jullie met kunnen helpen.

Groet,

Lars

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bordenzo
Welkom op de Community van Vodafone. Apart dat het niet wilt lukken om te bellen en data tegelijk te verbruiken. Gelukkig lees ik dat @Energieboy je al aardig wat tips geeft en doorverwijst naar een topic wat hierover gaat. Nog een kleine tip: zorg ervoor dat je toestel geupdate is naar de laatste software versie. Laat je weten of het gelukt is? Mocht het niet lukken, dan hoor ik graag wat er allemaal al geprobeerd is! 

Bekijk in context

Bordenzo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Louis , gisteren een systeem update gehad en het werkt weer! Bedankt voor de moeite.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bordenzo 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Dit is een hele duidelijke vraag. Ik kan me voorstellen dat als je aan het bellen bent, even tussendoor nog snel wat wilt checken op het internet. Voorheen was het zo dat je netwerk terug sprong naar 3G of H+. Dit netwerk is inmiddels uitgefasseerd. Hierdoor zal je telefoon tijdens het bellen terug springen naar 2G/4G of op hetzelfde netwerk blijven staan (4G/ 4G+/5G). Dit is afhankelijk van de instellingen van je toestel en welk netwerk je toestel aan kan. Gelukkig kun je tegenwoordig bellen over 4G aanzetten (indien je toestel dit ondersteund). In
dit topic lees je meer over de instellingen, welke toestellen dit ondersteunen en hoe Bellen over wifi/4G werkt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bordenzo
Welkom op de Community van Vodafone. Apart dat het niet wilt lukken om te bellen en data tegelijk te verbruiken. Gelukkig lees ik dat @Energieboy je al aardig wat tips geeft en doorverwijst naar een topic wat hierover gaat. Nog een kleine tip: zorg ervoor dat je toestel geupdate is naar de laatste software versie. Laat je weten of het gelukt is? Mocht het niet lukken, dan hoor ik graag wat er allemaal al geprobeerd is! 

Bordenzo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen @Louis & @Energieboy ,

 

Gisteren heb ik alle stappen doorlopen maar helaas geen resultaat. De Xiaomi M11 staat in het lijstje van de apparaten waarbij het bellen via WiFi zou moeten werken maar het internet blijft wegvallen als ik bel. Wat kan ik naast de tips en tricks van jullie nog doen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Een beter toestel kopen 😜😉
Grapje natuurlijk! Sorry, ik kon het niet laten om te zeggen.

Geen idee wat je dan zou kunnen doen. Misschien heb je nog aan deze hulp pagina van Xiaomi?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Flauw hoor 😉 @Energieboy! Ervaar je problemen op verschillende wifi netwerken of alleen op een bepaald wifinetwerk @Bordenzo? Kun je dit eens testen?

Bordenzo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Louis , gisteren een systeem update gehad en het werkt weer! Bedankt voor de moeite.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Fantastisch @Bordenzo. We zijn blij om dit te horen! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic