1
Vraag
2
Reacties
ctsd

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

IMS service melding uitschakelen S20

Ik krijg alsmaar de IMS service melding, deze wil ik uitschakelen. Nu heb ik een topic met uitleg gezien op dit forum maar de instructie werkt bij mij niet. Ik heb alles gedaan maar krijg nog steeds de melding en kan deze niet uitzetten.

Kan iemand mij verder helpen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ctsd
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Steven,

Ik heb gedaan wat jij beschrijft, maar wat ik storend vindt is dat ik in de bovenbalk van mijn telefoon het icoontje van de melding blijf zien.

Ik heb nu bellen via wifi uitgeschakeld. Zo is de melding iig weg.

Ik hoop dat er in de toekomst een andere oplossing komt!

Dank iig voor jouw reactie!

Groet

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ctsd 
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Oeh, dit is een goede vraag inderdaad! Je geeft aan dat je een topic met een instructie hebt gevonden. Bedoel je toevallig deze? Zo ja, als je deze stappen hebt doorlopen dan zou je nog kunnen proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (vergeet niet een back-up te maken). Mogelijk dat @SamsungExpert op dit gebied ook nog enkele tips voor je heeft?

ctsd
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie, terugzetten heeft niet mijn voorkeur dus ik hoop dat @SamsungExpert een andere tip heeft!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is inderdaad een vervelende pop up. Ik hoor van steeds meer mensen dat deze melding niet meer uit te schakelen is @ctsd.
Wat je kunt doen is op imsicon_channel_both ingeduwd houden (dit kan gelukkig ook al is de optie greyed out). Hierdoor kun je de melding minimaliseren. De melding helemaal uitzetten is op dit moment niet mogelijk. 
Door deze optie te minimaliseren, zie je dat de melding onderaan komt te staan en je ziet alleen de naam van de melding in plaats van de hele uitleg. 

Kun je dit eens proberen? Ik hoor graag of het gelukt is. 

ctsd
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Steven,

Ik heb gedaan wat jij beschrijft, maar wat ik storend vindt is dat ik in de bovenbalk van mijn telefoon het icoontje van de melding blijf zien.

Ik heb nu bellen via wifi uitgeschakeld. Zo is de melding iig weg.

Ik hoop dat er in de toekomst een andere oplossing komt!

Dank iig voor jouw reactie!

Groet

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag gedaan @ctsd 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic