1
Vraag
2
Reacties
johnnyvtz1990

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Geen notificatie van gemiste oproepen

Ik merk sinds vandaag (denk dat het al lange tijd speelt) dat ik geen notificaties ontvang van gemiste oproepen in de berichten app. Ik krijg nog wel gelukkig een melding in de telefoon app van dat er iemand heeft gebeld. Ik merkte het vandaag toen ik mijn telefoon uit had staan en iemand mij probeerde te bellen. Ik heb Android versie 9.

Heb onder meer de app voorkeuren gereset en zelf onderzoek gedaan naar mogelijke oplossingen via de Samsung community. Tot nu toe zonder succes.

Heeft iemand nog andere ideeën? Heb niet echt zin om een fabrieksreset uit te voeren.
Het blijkt dat meerdere mensen dit probleem hebben.

Melding oproep gemist bij Galaxy S10 - Samsung Community

Opgelost: Notificatie gemiste oproep S9 - Samsung Community

Geen melding bij gemiste oproep - Samsung Community

Geen melding voor gemiste oproep op je Samsung? 5 oplossingen - GSMERZ4U

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt helemaal @johnnyvtz1990. Voorheen stuurde wij een SMS bij een gemist gesprek. Hiervoor moest de voicemail een keer aangestaan hebben. Sinds 2016 hebben wij deze optie niet meer. Je kreeg een sms dat er een gemiste oproep was. Tegenwoordig is dit alleen als de voicemail aanstaat en de beller ook uitkomt bij de voicemail. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @johnnyvtz1990,
Welkom op de community van Vodafone. Bedoel je een SMS die verstuurd wordt vanuit de voicemail bij een gemist gesprek? Of bedoel je een SMS dat iemand je gebeld heeft terwijl de voicemail uit staat? Kun je mij hier iets meer informatie over geven? Bedoel je letterlijk een notifcatie van een gemist gesprek? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer vernomen van je @johnnyvtz1990. Ervaar je nog steeds problemen met notificaties van een gemist gesprek? Wat heb je allemaal al geprobeerd? 

johnnyvtz1990
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Steven,

Was vergeten te reageren.

Het gaat om de SMS als iemand heeft gebeld als de voicemail uitstaat.
Ik heb zelf geen voicemail aan staan.
Nu kwam ik ook dit topic tegen waarin je gereageerd had en misschien heeft het daarmee te maken.

Opgelost: Geen melding bij gemiste oproep wanneer in gesprek... - Vodafone Community

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt helemaal @johnnyvtz1990. Voorheen stuurde wij een SMS bij een gemist gesprek. Hiervoor moest de voicemail een keer aangestaan hebben. Sinds 2016 hebben wij deze optie niet meer. Je kreeg een sms dat er een gemiste oproep was. Tegenwoordig is dit alleen als de voicemail aanstaat en de beller ook uitkomt bij de voicemail. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic