1
Vraag
2
Reacties
Jlim

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Functie zoek mijn iPhone buitenland werkt niet

Wanneer een van ons (ik of mijn vrouw) in België zijn, zo’n drie km van ons woonhuis kan ik met de zoekfunctie niet zien waar ze is of zij waar ik ben. We hebben de locatiefuncties beide ingesteld bij zoek mijn iPhone. Hoe komt dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jlim
Welkom op de community van Vodafone! Dat is apart. Normaal gesproken zou je de iPhone moeten vinden. Als jullie Belgie zijn, staat roaming dan ook aan? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jlim
Welkom op de community van Vodafone! Dat is apart. Normaal gesproken zou je de iPhone moeten vinden. Als jullie Belgie zijn, staat roaming dan ook aan? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Zou je anders eens willen kijken, naast de controle of je wel roaming aan hebt staan, via www.icloud.com/find (en dan gewoon via een computer, of gewoon via safari op je toestel). Zet je toestel eens uit, haal je SIMkaart eruit en plaats deze er opnieuw in, zet je toestel weer aan en dan nog eens kijken. Controleer wel bij je instellingen of je Zoek Mijn iPhone aan hebt staan, en deelt met iemand anders (je geeft aan dat dit het geval is, maar controleer aub goed want er zijn zoveel mogelijkheden om dit aan/uit te zetten en je moet echt zorgen dat alles aan staat). 

Daarnaast, maar dat is mijn ervaring, en vooral in het buitenland, is het nooit echt zuiver en weet ik pas dit pas echt zeker als Wifi verbonden is (zelf nu ook in Nederland af en toe last van). Best vervelend, maar het komt wel eens voor. 


Gezinslid toevoegen aan Zoek mijn:

Als je deel uitmaakt van een Delen met gezin-groep, kun je Zoek mijn (of Zoek mijn iPhone) gebruiken om het apparaat van een gezinslid te helpen vinden en beveiligen. Hun apparaten verschijnen onder die van jou in de apparatenlijst.

Alle gezinsleden moeten hun apparaten instellen om hun locatie te delen met andere gezinsleden. Raadpleeg het Apple Support-artikel Je locatie met je gezin delen.

Je kunt de apparaten van vrienden niet toevoegen aan je apparatenlijst in Zoek mijn. Vrienden die een apparaat verliezen, kunnen naar icloud.com/find en met hun Apple ID inloggen. Raadpleeg Hoe je moet inloggen op Zoek mijn iPhone op iCloud.com.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic