Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
Teazy Een soort van korting.
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ruud001 wrote:
Teazy Een soort van korting.

Nu wordt ik weer boos, ik kreeg te horen dat er nog geen persoonlijke kortingen gegeven konden worden. Of het moet zijn dat je dit standaard erbij krijgt?Serkan
shadyk

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
I went to the store in Amstelveen to pre order the phone and the lady at the counter printed my existing contract and added my choice of phone and asked me about my salary etc but then I did not receive any sms/email nor did she ask me to pay. Is that normal?
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
Teazy Volgens mij bij Red of zo. Staat ook op site. Korting van €60 op EarPods en dergelijke. Niks persoonlijk. Of Friends and Family.
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ruud001 wrote:
Teazy Volgens mij bij Red of zo. Staat ook op site. Korting van €60 op EarPods en dergelijke. Niks persoonlijk. Of Friends and Family.

Ah ik dacht dat het een tegoedbon was ipv kortingsbon. Dank voor je antwoord.
junr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan waarom betaal ik aansluitkosten terwijl ik mijn abbo verleng ?
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
junr Dat is idd vreemd. Zou dit ff checken bij de klantenservice. Zou niet moeten zijn. Succes.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
NBISD wrote:
Serkan wanneer verwacht je het eerste levertijden overzicht?

??? ja dat is de volgende Serkan
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
RobinG1 wrote:

NBISD wrote:

RobinG1 wrote:

NBISD wrote:

RobinG1 wrote:
Serkan






zou je ook even voor mij willen kijken of mijn order erin staat?

Bvd!
Ik zie m al in mijn MyVodafone omgeving onder het kopje service, misschien daar eerst kijken?
waar moet ik onder service kijken dan? Me contract info is nog hetzelfde bijvoorbeeld
Je kunt daar je bestellingen zien! Contract info word geloof ik pas in de nacht verwerkt.
ook als ik telefonisch heb verlengd?


Ah ik zie hem onder myvodafone->service via de website klaar staan! Helemaal prima fijn weekend allemaal! :thumbsup:
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Ruud001 wrote:
Teazy Volgens mij bij Red of zo. Staat ook op site. Korting van €60 op EarPods en dergelijke. Niks persoonlijk. Of Friends and Family.

Ruud001 ik vind daar niks van terug van die korting ?
junr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Let op! vandaag is mijn order zonder enige reden geannuleerd.
De klanten service weet ook niet waarom !!!!!
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
junr wrote:
Let op! vandaag is mijn order zonder enige reden geannuleerd.
De klanten service weet ook niet waarom !!!!!

junr kreeg je daar een mail over ?
junr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Rick83 wrote:

junr wrote:
Let op! vandaag is mijn order zonder enige reden geannuleerd.
De klanten service weet ook niet waarom !!!!!
junr kreeg je daar een mail over ?


Geen mail gekregen :triumph:
Door zelf te checken op de website ben ik er achter gekomen!
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Hi Serkan, gisteren kunnen bestellen via F&F en om 14:01u de bevestiging in de mail. Ik moet nog een bevestiging krijgen met daarin de exacte bestellen (en verwachte leverdatum?). Kan jij zien of mijn order al verwerkt is?
Emre89

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
krijg net een mail met als bericht “Vervelend, Bestelling komt iets later dan verwacht”.
Gisteren om 14:02 was mijn order bevestigd. Had het gevoel dat ik er best snel bij was, maar niet dus..
Iphone 11 pro max 64gb midnight green.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Emre89 wrote:
krijg net een mail met als bericht “Vervelend, Bestelling komt iets later dan verwacht”.
Gisteren om 14:02 was mijn order bevestigd. Had het gevoel dat ik er best snel bij was, maar niet dus..
Iphone 11 pro max 64gb midnight green.

hier idem, maar dat is een standaard bericht. Omdat ze niet direct uit kunnen leveren. Zegt niks over wanneer ze je telefoon uitleveren.
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
Emre89 Klopt. Zal waarschijnlijk gewoon volgende week vrijdag zijn. ?
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik wist dat die vragen zouden komen. Is elk jaar ?

Niet van toepassing
Serkan wrote:

Energieboy wrote:

Serkan wrote:

KWH wrote:

Energieboy wrote:

KWH wrote:
Ik mag al een jaar verlengen, en wil deze keer gaan voor de iphone 11 pro. Moet ik dan pre-orderen op de pre order pagina of via mijn vodafone verlengen? Thanks voor de hulp alvast gr Kim
Dan kan je vrijdag 13 september vanaf 14:00 uur een pre-order aanvragen met verlenging van je abonnement.
Maar is dat dus vanaf mijn vodafone omgeving of via de pre order link, dus vanaf waar op de site?
Hi KWH, welkom op de Vodafone Community! Indien je gaat verlengen dien je via My Vodafone een bestelling te plaatsen.
Oh jee, niet via bellen? Hmmm, dan heb ik me zojuist verkeerd laten voorlichten door de klantenservice. Maar geen probleem, dan weten we dit nu ook 🙂 - Sorry KWH, dacht dat ik de juiste info had gekregen.
Energieboy Jawel bellen gaat ook! Ik bedoelde alleen aan te geven dat een verlenging (digitaal) via je My Vodafone omgeving dient te doen. Maar je kunt dus ook bellen of langs de winkel. KWH Teazy


Thanks allemaal, heb gisteren besteld via mijn vodafone voor verlenging met een iphone 11 pro groen 64GB. Kan niet wachten 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic