Opgelost! Ga naar oplossing.
Ruud001 wrote:
Teazy Volgens mij bij Red of zo. Staat ook op site. Korting van €60 op EarPods en dergelijke. Niks persoonlijk. Of Friends and Family.
RobinG1 wrote:NBISD wrote:ook als ik telefonisch heb verlengd?RobinG1 wrote:Je kunt daar je bestellingen zien! Contract info word geloof ik pas in de nacht verwerkt.NBISD wrote:waar moet ik onder service kijken dan? Me contract info is nog hetzelfde bijvoorbeeldRobinG1 wrote:Ik zie m al in mijn MyVodafone omgeving onder het kopje service, misschien daar eerst kijken?
Serkan
zou je ook even voor mij willen kijken of mijn order erin staat?
Bvd!
junr wrote:
Let op! vandaag is mijn order zonder enige reden geannuleerd.
De klanten service weet ook niet waarom !!!!!
Rick83 wrote:junr wrote:junr kreeg je daar een mail over ?
Let op! vandaag is mijn order zonder enige reden geannuleerd.
De klanten service weet ook niet waarom !!!!!
Emre89 wrote:
krijg net een mail met als bericht “Vervelend, Bestelling komt iets later dan verwacht”.
Gisteren om 14:02 was mijn order bevestigd. Had het gevoel dat ik er best snel bij was, maar niet dus..
Iphone 11 pro max 64gb midnight green.
Serkan wrote:Energieboy wrote:Energieboy Jawel bellen gaat ook! Ik bedoelde alleen aan te geven dat een verlenging (digitaal) via je My Vodafone omgeving dient te doen. Maar je kunt dus ook bellen of langs de winkel. KWH TeazySerkan wrote:Oh jee, niet via bellen? Hmmm, dan heb ik me zojuist verkeerd laten voorlichten door de klantenservice. Maar geen probleem, dan weten we dit nu ook 🙂 - Sorry KWH, dacht dat ik de juiste info had gekregen.KWH wrote:Hi KWH, welkom op de Vodafone Community! Indien je gaat verlengen dien je via My Vodafone een bestelling te plaatsen.Energieboy wrote:Maar is dat dus vanaf mijn vodafone omgeving of via de pre order link, dus vanaf waar op de site?KWH wrote:Dan kan je vrijdag 13 september vanaf 14:00 uur een pre-order aanvragen met verlenging van je abonnement.
Ik mag al een jaar verlengen, en wil deze keer gaan voor de iphone 11 pro. Moet ik dan pre-orderen op de pre order pagina of via mijn vodafone verlengen? Thanks voor de hulp alvast gr Kim
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.