Opgelost! Ga naar oplossing.
KrisP wrote:
Het wordt steeds gekker, 16-09 tegelijkertijd een iPhone Pro Max Green en Space Grey besteld. De groene is net afgeleverd en de zwarte staat nog steeds op ontvangen....
jesperspeedway wrote:
De Pro 64GB SG is onderweg 🙂
16-9 besteld, op 20-9 geannuleerd door Vodafone en op 20-9 nieuwe order door Vodafone aangemaakt.
MarkV1995 wrote:
Hallo Serkan
Ook ik heb in de winkel besteld op 14 september 11:00 maar heb tot nu toe niet meer gehoord dan dat mijn bestelling is ontvangen. Graag zou ik wat meer info krijgen over mijn bestelling van mijn iPhone 11 pro Midnight green 64 gb.
Een extra e-mail/sms zou fijn zijn ik wacht nu namelijk al ruim twee weken en er lijk geen schot in de zaak te zitten.
Ordernummer; 304192961
Davy1991 wrote:Serkan wrote:Besteld op vrijdag 13 september om 17:56
Hi all,
Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:
Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?
- Wanneer heb je de bestelling gedaan?
- Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)
Tot op heden alleen een mail gehad over de vertraging, + een sms met ontvangstbevestiging.
Op de site staat: Status
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.
Bestelnummer
304147231
Apple iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green
Serkan wrote:
Hi all,
Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:
Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?
- Wanneer heb je de bestelling gedaan?
- Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)
Arjandewit wrote:
Vrijdag 13 september besteld, iPhone 11 Pro 256gb Midnight Green.
Eerst om 2:00 besteld, daarna om 6 uur weer want er ging iets niet goed in het systeem.
Bestelnummer is 304148191
Tot op heden helemaal niets gehoord, geen e-mail, geen sms, niets!
Het is frustrerend om te zien dat mensen die mijn versie iPhone en kleur later hebben besteld maar wel eerder hebben gekregen.
TjeuG wrote:Arjandewit wrote:Dat kan ik dus ook totaal niet begrijpen en daarnaast gebrek aan communicatie over verwachtte planning (of vertraging). Het is gewoon doodstil.
Vrijdag 13 september besteld, iPhone 11 Pro 256gb Midnight Green.
Eerst om 2:00 besteld, daarna om 6 uur weer want er ging iets niet goed in het systeem.
Bestelnummer is 304148191
Tot op heden helemaal niets gehoord, geen e-mail, geen sms, niets!
Het is frustrerend om te zien dat mensen die mijn versie iPhone en kleur later hebben besteld maar wel eerder hebben gekregen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.