Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop.
< Ik wil een iPhone 12 bestellen >
Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag!
Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden.
Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak.
Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden.
Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek!
Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.
Eerdere updates
Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.
Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.
Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.
Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring!
Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?
Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.
Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.
Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
Update 4 november 11:00 uur
Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.
Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.
Update vrijdag 6 november 14:00 uur
De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.
Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code.
Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Fijn, ook ik had op 16 oktober besteld maar de order is verdwenen. Als je dan opnieuw rond 20 oktober hebt besteld sta je achter in de rij. Gelukkig heb ik een zwarte besteld want die blauwe zal wel ergens in december worden bezorgd ?
Ik dacht laat ik eens googlen over Apple en de levering… Maar als ik het zo zie lijkt het erop dat er wereldwijd problemen zijn met de levering. Vind 't maar een beetje dom dat overal pre-order en bestel mogelijkheden zijn maar dat er gewoon helemaal niks is.
Ben ook wel zwaar teleurgesteld in @Vodafone dat nu niet een fatsoenlijk berichtje de deur uit gaat met de uitleg dat er leveringsproblemen zijn. Ik denk dat er veel mensen zijn met een sms'je “de levering van je iPhone staat gepland voor eind week 44” die gewoon nog steeds niks hebben gehoord.
Dat je “verwacht” te kunnen leveren, oké. Maar dat je niks laat weten als dat om wat voor reden dan ook niet lukt vind ik uitermate teleurstellend.
Christiaaan wrote:
Ik dacht laat ik eens googlen over Apple en de levering… Maar als ik het zo zie lijkt het erop dat er wereldwijd problemen zijn met de levering. Vind 't maar een beetje dom dat overal pre-order en bestel mogelijkheden zijn maar dat er gewoon helemaal niks is.
Ben ook wel zwaar teleurgesteld in @Vodafone dat nu niet een fatsoenlijk berichtje de deur uit gaat met de uitleg dat er leveringsproblemen zijn. Ik denk dat er veel mensen zijn met een sms'je “de levering van je iPhone staat gepland voor eind week 44” die gewoon nog steeds niks hebben gehoord.
Dat je “verwacht” te kunnen leveren, oké. Maar dat je niks laat weten als dat om wat voor reden dan ook niet lukt vind ik uitermate teleurstellend.
Enorm frustrerend, het is wat mij betreft volledig begrijpelijk als er geen leveringen zijn dat Vodafone daar ook naar haar klanten toe problemen heeft. Waar ik echt knettergek van wordt is hoe idioot slecht het bedrijf communiceert met klanten die ervoor zorgen dat ze überhaupt bestaan. Het lijkt ze werkelijk niets te interesseren en doen ook geen enkele moeite om mensen mee te nemen in dit verhaal. Daarnaast stapelen zij fout op fout, met het bestelsysteem leugens met wacht maar want je bestelling is gewoon binnen gekomen. Het eind week 44 SMSje en dan als klap op de vuurpijl laten zij wederom niets horen. Als ik nu in mijn bestelpagina kijk dan krijg ik dit te zien, ben benieuwd wat we nu weer krijgen.
iMike wrote:
Christiaaan wrote:
Ik dacht laat ik eens googlen over Apple en de levering… Maar als ik het zo zie lijkt het erop dat er wereldwijd problemen zijn met de levering. Vind 't maar een beetje dom dat overal pre-order en bestel mogelijkheden zijn maar dat er gewoon helemaal niks is.
Ben ook wel zwaar teleurgesteld in @Vodafone dat nu niet een fatsoenlijk berichtje de deur uit gaat met de uitleg dat er leveringsproblemen zijn. Ik denk dat er veel mensen zijn met een sms'je “de levering van je iPhone staat gepland voor eind week 44” die gewoon nog steeds niks hebben gehoord.
Dat je “verwacht” te kunnen leveren, oké. Maar dat je niks laat weten als dat om wat voor reden dan ook niet lukt vind ik uitermate teleurstellend.
Enorm frustrerend, het is wat mij betreft volledig begrijpelijk als er geen leveringen zijn dat Vodafone daar ook naar haar klanten toe problemen heeft. Waar ik echt knettergek van wordt is hoe idioot slecht het bedrijf communiceert met klanten die ervoor zorgen dat ze überhaupt bestaan. Het lijkt ze werkelijk niets te interesseren en doen ook geen enkele moeite om mensen mee te nemen in dit verhaal. Daarnaast stapelen zij fout op fout, met het bestelsysteem leugens met wacht maar want je bestelling is gewoon binnen gekomen. Het eind week 44 SMSje en dan als klap op de vuurpijl laten zij wederom niets horen. Als ik nu in mijn bestelpagina kijk dan krijg ik dit te zien, ben benieuwd wat we nu weer krijgen.
Dit slaat wel echt alles inderdaad.…
Ik had hem nog open staan, ene moment dit:
Refresh:
Wat een werkelijk dramatische pest zooi maken ze er ook van… Echt onvoorstelbaar… Ik heb er geen goed woord meer voor over....
Hier ook niet beschikbaar, maar dat is al ruim een uur zo...
Ik heb 23 okt de iphone silver 256gb besteld, maar mijn order bleef maar op ontvangen staan, dus heb even navraag gedaan vandaag. Dit is de reactie die ik heb gekregen moeten dus helaas nog ruim 2 weken er op wachten.
Samantha01 wrote:
Ik heb 23 okt de iphone silver 256gb besteld, maar mijn order bleef maar op ontvangen staan, dus heb even navraag gedaan vandaag. Dit is de reactie die ik heb gekregen moeten dus helaas nog ruim 2 weken er op wachten.
Ik neem aan dat jij dus ook geen “Week 44” SMS had gehad?
Wessaman wrote:
Samantha01 wrote:
Ik heb 23 okt de iphone silver 256gb besteld, maar mijn order bleef maar op ontvangen staan, dus heb even navraag gedaan vandaag. Dit is de reactie die ik heb gekregen moeten dus helaas nog ruim 2 weken er op wachten.
Ik neem aan dat jij dus ook geen “Week 44” SMS had gehad?
Nee klopt had helemaal nog geen reactie, maar wel dit bericht van de 27ste toen ik vroeg of het goed door gekomen was mijn bestelling. Dus dat is niet gelukt
Nee, daar kunnen we geen uitspraak over doen. De 17 november komt van de verwachte leverdatum voor bestellingen vanaf 27 oktober. Dit geldt echter niet voor bestellingen die eerder zijn gedaan.
dit werd gezegd via fb, het lijkt er op met status week 44 dat we hem dan toch eerder kunnen “verwachten”
Pats16 wrote:
Nee, daar kunnen we geen uitspraak over doen. De 17 november komt van de verwachte leverdatum voor bestellingen vanaf 27 oktober. Dit geldt echter niet voor bestellingen die eerder zijn gedaan.
dit werd gezegd via fb, het lijkt er op met status week 44 dat we hem dan toch eerder kunnen “verwachten”
Sterker nog, laatste statement van Vodafone; SMS is leidend en de rest wordt doorverwezen naar de bestelpagina met levertijden. Het is nu overigens wel duidelijke dat er niks van klopt, elke medewerker zegt wat anders. Ga er maar van uit dat het een drama wordt want als je beetje op internet rond leest dan heeft de hele wereld een tekort aan iPhones. Iedereen koerst op de half November datum dus dat zal dan wel zo zijn.
Pats16 wrote:
Nee, daar kunnen we geen uitspraak over doen. De 17 november komt van de verwachte leverdatum voor bestellingen vanaf 27 oktober. Dit geldt echter niet voor bestellingen die eerder zijn gedaan.
dit werd gezegd via fb, het lijkt er op met status week 44 dat we hem dan toch eerder kunnen “verwachten”
Laten we hopen dat het eerste week van november wordt dan. Ik heb ook voor 27e besteld.
Ja ik heb ook de 23ste de telefoon besteld, hoop ook dat we bij levering zitten van volgende week. Maar ik ga er maar vanuit dat het nog wel even gaat duren, dan valt het alleen maar mee.
Ook ik heb smsje gehad dat ik Iphone 12 pro blauw in week 44 zou krijgen.
Weer een nieuwe datum… 6-11.
Faatje1 wrote:
Ook ik heb smsje gehad dat ik Iphone 12 pro blauw in week 44 zou krijgen.
Haha wordt lachwekkend iedereen krijgt andere info! Nou maar afwachten....
Ze stoppen wel met liegen nu....
iMike wrote:
Ze stoppen wel met liegen nu....
Toch zal het ze niet misstaan als ze vóórdat week 44 voorbij is, nog even laten weten dat week 44 niet gaat lukken.
Wessaman wrote:
iMike wrote:
Ze stoppen wel met liegen nu....
Toch zal het ze niet misstaan als ze vóórdat week 44 voorbij is, nog even laten weten dat week 44 niet gaat lukken.
Klopt, maar reken er maar niet op het weekend zal stilletjes voorbij gaan denk ik.
iMike wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:
Ze stoppen wel met liegen nu....
Toch zal het ze niet misstaan als ze vóórdat week 44 voorbij is, nog even laten weten dat week 44 niet gaat lukken.
Klopt, maar reken er maar niet op het weekend zal stilletjes voorbij gaan denk ik.
Waanzin gewoon… Dat ze dit nou niet even grootschalig versturen naar iedereen die een bestelling heeft gedaan… En idd… Denk ook dat het weekend gewoon stil voorbij gaat zonder iets of wat dan ook….
Christiaaan wrote:
iMike wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:
Ze stoppen wel met liegen nu....
Toch zal het ze niet misstaan als ze vóórdat week 44 voorbij is, nog even laten weten dat week 44 niet gaat lukken.
Klopt, maar reken er maar niet op het weekend zal stilletjes voorbij gaan denk ik.
Waanzin gewoon… Dat ze dit nou niet even grootschalig versturen naar iedereen die een bestelling heeft gedaan… En idd… Denk ook dat het weekend gewoon stil voorbij gaat zonder iets of wat dan ook….
Echt schandalig!
Heeft er voor de rest nog iemand iets gehoord?
JoshuaR wrote:
Heeft er voor de rest nog iemand iets gehoord?
Helemaal niks meer… op 18/10 een blauwe 12pro 256gb besteld, sms ontvangen dat deze eind week 44 geleverd zou worden, daarna absolute radio stilte...
JoshuaR wrote:
Heeft er voor de rest nog iemand iets gehoord?
Nee joh… ik hoop toch wel dat we vandaag iets horen, beetje vreemd als ze helemaal niks laten horen en je dan opeens over een X aantal weken een SMS krijgt dat je je telefoon krijgt.
Wessaman wrote:
JoshuaR wrote:
Heeft er voor de rest nog iemand iets gehoord?
Nee joh… ik hoop toch wel dat we vandaag iets horen, beetje vreemd als ze helemaal niks laten horen en je dan opeens over een X aantal weken een SMS krijgt dat je je telefoon krijgt.
Ja dat hoop ik ook en dat iemand van @Vodafone het hier niet oppakt heel vreemd...
Pats16 wrote:
Wessaman wrote:
JoshuaR wrote:
Heeft er voor de rest nog iemand iets gehoord?
Nee joh… ik hoop toch wel dat we vandaag iets horen, beetje vreemd als ze helemaal niks laten horen en je dan opeens over een X aantal weken een SMS krijgt dat je je telefoon krijgt.
Ja dat hoop ik ook en dat iemand van @Vodafone het hier niet oppakt heel vreemd...
van @Vodafone zal zo wel weer een de dooddoener komen dat de SMS leidend is, ondanks dat die SMS inmiddels niet meer actueel is.
Wessaman wrote:
Pats16 wrote:
Wessaman wrote:
JoshuaR wrote:
Heeft er voor de rest nog iemand iets gehoord?
Nee joh… ik hoop toch wel dat we vandaag iets horen, beetje vreemd als ze helemaal niks laten horen en je dan opeens over een X aantal weken een SMS krijgt dat je je telefoon krijgt.
Ja dat hoop ik ook en dat iemand van @Vodafone het hier niet oppakt heel vreemd...
van @Vodafone zal zo wel weer een de dooddoener komen dat de SMS leidend is, ondanks dat die SMS inmiddels niet meer actueel is.
Mark my words… Vrijdag a.s. Sturen zij de toestellen tijdens de pre-order van de Max.
iMike wrote:
Wessaman wrote:
Pats16 wrote:
Wessaman wrote:
JoshuaR wrote:
Heeft er voor de rest nog iemand iets gehoord?
Nee joh… ik hoop toch wel dat we vandaag iets horen, beetje vreemd als ze helemaal niks laten horen en je dan opeens over een X aantal weken een SMS krijgt dat je je telefoon krijgt.
Ja dat hoop ik ook en dat iemand van @Vodafone het hier niet oppakt heel vreemd...
van @Vodafone zal zo wel weer een de dooddoener komen dat de SMS leidend is, ondanks dat die SMS inmiddels niet meer actueel is.
Mark my words… Vrijdag a.s. Sturen zij de toestellen tijdens de pre-order van de Max.
Ik hoop het @iMike ??
Wessaman wrote:
Pats16 wrote:
Wessaman wrote:
JoshuaR wrote:
Heeft er voor de rest nog iemand iets gehoord?
Nee joh… ik hoop toch wel dat we vandaag iets horen, beetje vreemd als ze helemaal niks laten horen en je dan opeens over een X aantal weken een SMS krijgt dat je je telefoon krijgt.
Ja dat hoop ik ook en dat iemand van @Vodafone het hier niet oppakt heel vreemd...
van @Vodafone zal zo wel weer een de dooddoener komen dat de SMS leidend is, ondanks dat die SMS inmiddels niet meer actueel is.
Haha ja precies ja, ik had gisterochtend ook weer via de chat dezelfde vraag gesteld, tot op de dag van vandaag nog geen antwoord teruggekregen. Had wel verwacht dat ze dan daar zouden reageren dat er weer een vertraging in de levering zou zijn.
Wessaman wrote:
Pats16 wrote:
Wessaman wrote:
JoshuaR wrote:
Heeft er voor de rest nog iemand iets gehoord?
Nee joh… ik hoop toch wel dat we vandaag iets horen, beetje vreemd als ze helemaal niks laten horen en je dan opeens over een X aantal weken een SMS krijgt dat je je telefoon krijgt.
Ja dat hoop ik ook en dat iemand van @Vodafone het hier niet oppakt heel vreemd...
van @Vodafone zal zo wel weer een de dooddoener komen dat de SMS leidend is, ondanks dat die SMS inmiddels niet meer actueel is.
Dat is het enige waar we wel zeker van kunnen zijn haha.. Nieuwe onzin meldingen en leugens van Vodafone
Ik heb mijn lesje wel geleerd. Mijn vriendin wilt de Iphone max, die gaan we bestellen bij Apple en dan kan je het 13 november ophalen zonder gedoe! ( of laten bezorgen). Ik denk dat zij haar toestel eerder gaat krijgen dan de Iphone Pro waar ik al 2 weken op wacht.☹️
Jansen2020 wrote:
Ik heb mijn lesje wel geleerd. Mijn vriendin wilt de Iphone max, die gaan we bestellen bij Apple en dan kan je het 13 november ophalen zonder gedoe! ( of laten bezorgen). Ik denk dat zij haar toestel eerder gaat krijgen dan de Iphone Pro waar ik al 2 weken op wacht.
Kun je doen! Als geld geen rol speelt. Scheelt toch minimaal zo’n €100. Maar zelfs bij Apple hebben ze last van de aanvoer als je op hun site kijkt. ?
Kijk, stukje eerlijkheid van een van de klantenservice medewerkers
Ondertussen wel 40x per dag reclame op TV van Vodafone met de iPhone 12… ?
Wessaman wrote:
Ondertussen wel 40x per dag reclame op TV van Vodafone met de iPhone 12…
Ja dat is inderdaad nog het mooiste van alles.. Op tv, op de radio, billboards langs de snelweg… Man man man
En daarbij dan ook nog zo’n servicedesk medewerker op de chat bij jou, die letterlijk zegt dat dit elk jaar het geval is…
Wessaman wrote:
En daarbij dan ook nog zo’n servicedesk medewerker op de chat bij jou, die letterlijk zegt dat dit elk jaar het geval is…
Ja mooi heh ? denk deel hem ff, kunnen jullie ook lachen in deze trieste periode hehehe
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
En daarbij dan ook nog zo’n servicedesk medewerker op de chat bij jou, die letterlijk zegt dat dit elk jaar het geval is…
Ja mooi heh denk deel hem ff, kunnen jullie ook lachen in deze trieste periode hehehe
Was het enige lichtpuntje uit week 44 .
Ach, weten we in ieder geval dat we volgende jaren niet klaar hoeven te zitten voor een pre-order… Zonde van de tijd geweest.
Op de eerste dag mooi ergens bestellen waarvan de klantenservice en met name de communicatie beter is en waarvan je weet dat als je er besteld je het de volgende dag in huis heb ??
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
En daarbij dan ook nog zo’n servicedesk medewerker op de chat bij jou, die letterlijk zegt dat dit elk jaar het geval is…
Ja mooi heh denk deel hem ff, kunnen jullie ook lachen in deze trieste periode hehehe
Was het enige lichtpuntje uit week 44 .
Gelukkig maakt die nieuwe 12 Pro ook hele mooie foto's in het donker met weinig licht
Moet overigens de naam van het topic niet aangepast worden? Gaat vooral om bestellen want leveren doen ze niet ?
iMike wrote:
Moet overigens de naam van het topic niet aangepast worden? Gaat vooral om bestellen want leveren doen ze niet
Bestellen & informatie van klanten die de klantenservice benaderen
Nog een uurtje, dan moet m’n telefoon er zijn...
SMS is leidend!
Wessaman wrote:
Nog een uurtje, dan moet m’n telefoon er zijn...
SMS is leidend!
Ik zag net wel iemand lopen met een PostNL jasje maar die liep niet helemaal recht meer en met een halve liter pils in zijn rechterhand.
Ben benieuwd of we deze week iets gaan horen..
Pats16 wrote:
Ben benieuwd of we deze week iets gaan horen..
Ga er maar niet van uit hahaha
Pats16 wrote:
Ben benieuwd of we deze week iets gaan horen..
Ik ben ook heel benieuwd.. De sms was in ieder geval niet zo leidend als @Vodafone beweerde haha
Christiaaan wrote:
Pats16 wrote:
Ben benieuwd of we deze week iets gaan horen..
Ga er maar niet van uit hahaha
Kan je rekenen.. Reken er maar niet op hahaha ellende
Krijg ondertussen nog steeds voorstellen om te verlengen ook, terwijl ik mijn nieuwe contract in de mail heb zitten.
Beste is om niks te verwachten verder, kan het alleen maar beter worden.
Zit er zelf aan te denken om Vodafone een SMS te sturen met daarin “Ik betaal niet.” en dan telkens als ze beginnen over openstaande rekeningen zeg ik dat de SMS leidend is.
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.