Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
anniekje123 wrote:

Ik krijg zojuist de mail en sms met ordernummer. Alleen geeft deze aan als besteldatum 17-10 ipv 16-10. Ik heb toch gisteren echt al een mailtje gehad met bevestiging van je bestelling. 
 

Heb jij ook meteen om 14.00 besteld?

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Ik heb om 15.58u besteld. Maar de orderdatum is dus van  vandaag.

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
anniekje123 wrote:

Ik heb om 15.58u besteld. Maar de orderdatum is dus van  vandaag.

Gaat lekker bij Vodafone… Ik heb 14.08 besteld en niet eens een foutieve orderbevestiging.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 89Posts
  • 0Oplossingen
  • 45Likes
Christiaaan wrote:
anniekje123 wrote:

Ik heb om 15.58u besteld. Maar de orderdatum is dus van  vandaag.

Gaat lekker bij Vodafone… Ik heb 14.08 besteld en niet eens een foutieve orderbevestiging.

Christiaaan wrote:
anniekje123 wrote:

Ik heb om 15.58u besteld. Maar de orderdatum is dus van  vandaag.

Gaat lekker bij Vodafone… Ik heb 14.08 besteld en niet eens een foutieve orderbevestiging.

Same met uiterlijk 14:05 (toen keek ik pas op de klok). Dramatisch systeem

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Stvn86030 wrote:
Christiaaan wrote:
anniekje123 wrote:

Ik heb om 15.58u besteld. Maar de orderdatum is dus van  vandaag.

Gaat lekker bij Vodafone… Ik heb 14.08 besteld en niet eens een foutieve orderbevestiging.

Christiaaan wrote:
anniekje123 wrote:

Ik heb om 15.58u besteld. Maar de orderdatum is dus van  vandaag.

Gaat lekker bij Vodafone… Ik heb 14.08 besteld en niet eens een foutieve orderbevestiging.

Same met uiterlijk 14:05 (toen keek ik pas op de klok). Dramatisch systeem

Vanaf 14.00 pogingen gedaan om te bestellen maar de website was zo traag dat de bestelling pas 1408 rond was 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@fbmg indien je nog geen bevestiging hebt, kan ik de order helaas nog niet inzien.

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Wat ik ook apart vind is dat de mail met de bevestiging van Vodafone zelf is en de mail met het ordernummer en contract van Ziggo is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is omdat we een bedrijf zijn @anniekje123. Hierdoor kunnen bepaalde mails door Ziggo verstuurd worden. Maar ik snap dat dit voor verwarring schopt. Ik zal dit ook intern aankaarten. Dankjewel voor het doorgeven.

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Ah ik dacht dat ik de enige was met dit probleem maar nog vele anderen dus. Gister 14:05 besteld maar nog niks per mail gehoord. 48 uur wachten als ik het goed begrijp? Ben benieuwd morgen dan?

Willem C

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Gelukkig, ik was even bang dat ik de enige ben die geen mail ontvangen had.. 14:10 besteld, volgens de site “Yes Gelukt” echter geen mail en gisteravond contact opgenomen met vodafone, moet 48 uur wachten.. ben er bang voor…. 

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Steven Vodafone wrote:

Dat is omdat we een bedrijf zijn @anniekje123. Hierdoor kunnen bepaalde mails door Ziggo verstuurd worden. Maar ik snap dat dit voor verwarring schopt. Ik zal dit ook intern aankaarten. Dankjewel voor het doorgeven.

Ik weet dat Vodafone en Ziggo een bedrijf zijn. Ik heb zelf ook tv en internet van Ziggo. Maar dacht dat het misschien daaraan lag. Omdat de bevestiging van Vodafone gisteren om 15.58u is verzonden. In de mail van Ziggo staat dus contract en ordernummer met als datum van bestelling 17-10. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er zijn via My Vodafone/ onze website heel veel bestellingen binnen gekomen. Hierdoor is er een vertraging ontstaan met het versturen van de order bevestiging. We doen er alles aan om deze zo snel mogelijk alsnog te versturen. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak. 
 

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Steven Vodafone wrote:

Er zijn via My Vodafone/ onze website heel veel bestellingen binnen gekomen. Hierdoor is er een vertraging ontstaan met het versturen van de order bevestiging. We doen er alles aan om deze zo snel mogelijk alsnog te versturen. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak. 
 

Kunnen jullie wel garanderen dat de uitlevering op basis van de bestelde tijd zal zijn? Of word het op het moment dat jullie de orderbevestiging hebben gestuurd

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@anniekje123 ik heb je een privebericht gestuurd met het verzoek om een printscreen te sturen van de mail. Dan kan ik dit intern doorsturen.

LisaKampen

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jeetje, 3 jaar geleden met de IPhone X ook problemen met bestellen.  Nu gehoopt dat het  ’soepel’ zou gaan. Gisteren om 14:19 uur besteld, maar nog steeds geen bevestiging. In myvodafone staat ook nog  dat ik mijn Contact kan verlengen. Bij het bestelproces wel ‘yes, het is gelukt’ gekregen met een link om de bestelstatus te volgen. Klik je erop, is er niets te vinden. Wordt er wel een beetje moedeloos van. 

Sanne899

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone  ik heb gisteren rond 14.10 besteld en 2 mails ontvangen: “uw contract” en “bedankt voor de bestelling”. Ik krijg zojuist een mail “excuus voor de vertraging, uw bestelling komt later dan verwacht ivm niet op voorraad” . Is dit een automatische mail geweest? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is inderdaad een automatische mail @Sanne899 

fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

27 uur van mijn Vodafone quarantaine voorbij. Nog steeds geen enkel bericht of wijziging. 
Heb even terug zitten lezen in oude forums. Blijkt dus elk jaar een drama te zijn bij Vodafone en de nieuwe IPhone. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

@Steven Vodafone  Klantnummer 510115587, Vrijdag direct een bestelling geplaatst voor verlenging en nog helemaal niets gehoord. Graag verneem ik van jullie of mijn bestelling binnen is gekomen.

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Rond zeven uur vanavond ook de welbekende vertragingsmail ontvangen.   

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Arjennn wrote:

Rond zeven uur vanavond ook de welbekende vertragingsmail ontvangen.   

Maar jij kreeg tenminste gisteren ook nog een sms, hier heerst ijzige stilte.

Toch een beetje triest dat dit al jaren niet helemaal vlekkeloos gaat. 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Smid wrote:
Arjennn wrote:

Rond zeven uur vanavond ook de welbekende vertragingsmail ontvangen.   

Maar jij kreeg tenminste gisteren ook nog een sms, hier heerst ijzige stilte.

Toch een beetje triest dat dit al jaren niet helemaal vlekkeloos gaat. 

Ik hoop voor je dat het sms'je nog komt binnen de 48 uur en je dan donderdagavond een mailtje krijgt dat ‘ie verzonden is… 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 89Posts
  • 0Oplossingen
  • 45Likes

Zo, om het gepruts compleet te maken is mij net op Twitter gemeld dat ook mijn tweede bestelling niet is doorgekomen. Ik geef het op 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Stvn86030 We kunnen pas de bestellingen inzien binnen 48 uur. Dit is omdat er veel aanvraag is binnen gekomen. Hierdoor is er een tweede systeem aan te pas gekomen. Zodra het ook zichtbaar is in het systeem, ontvang je tevens de bevestiging.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 89Posts
  • 0Oplossingen
  • 45Likes
Steven Vodafone wrote:

@Stvn86030 We kunnen pas de bestellingen inzien binnen 48 uur. Dit is omdat er veel aanvraag is binnen gekomen. Hierdoor is er een tweede systeem aan te pas gekomen. Zodra het ook zichtbaar is in het systeem, ontvang je tevens de bevestiging.

De medewerker op Twitter vertelde me helaas wat anders. Namelijk dat het niet goed zou komen en dat ik een derde bestelling moest plaatsen. Daar heb ik geen vertrouwen meer in en ik heb net maar via een andere route besteld. Hopelijk hebben die de zaakjes beter voor elkaar. Doodzonde dat ik gisteren vol vertrouwen in jullie om 14:00 klaarzat om er een op releasedatum te bemachtigen. Misschien heb je gelijk hoor, maar de medewerkers op Twitter vertelden mij anders en ik vind het nogal een risico voor zo'n grote aankoop

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

@Steven Vodafone Kun jij inzien hoeveel iPhone 12 Pro’s 128 pacific blue zijn besteld?

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Bramster wrote:
Steven Vodafone wrote:

Er zijn via My Vodafone/ onze website heel veel bestellingen binnen gekomen. Hierdoor is er een vertraging ontstaan met het versturen van de order bevestiging. We doen er alles aan om deze zo snel mogelijk alsnog te versturen. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak. 
 

Kunnen jullie wel garanderen dat de uitlevering op basis van de bestelde tijd zal zijn? Of word het op het moment dat jullie de orderbevestiging hebben gestuurd

@Steven Vodafone 

Langetopper

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Zoals al eerder vermeld zat ook ik om 14u klaar om een nieuwe iPhone te bemachtigen.…

na de eerste poging een melding dat de bestelling gelukt was, maar geen bevestiging per mail en/of sms.

na uren proberen dan eindelijk laat in de avond een bevestiging per mail en sms.

dit betekend dus wel dat ik achter in de rij moet aansluiten terwijl ik wel al om 14u mijn eerste bestelling had geplaatst getuige deze mail van Vodafone:

 

Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

Bedankt voor je geduld,

Team Vodafone

 

jammer dat dit weer zo moeilijk moet lopen. Ieder jaar opnieuw zoveel problemen…. voor mij een dikke onvoldoende als je het mij vraagt!

 

Snfnmogo

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij deze meld ik me ook als mogelijk gedupeerde. Ik had al vanaf donderdagmiddag de pre-order website open staan op m’n iPad en iPhone. Vanaf vrijdag 14:00 eerst geprobeerd op m’n iPad (want nieuwer, dus sneller dacht ik), maar halverwege het bestellen deed de knop verlengen het niet. Toen overgeschakeld naar m’n iPhone 7 (Xs Max is 2 maanden geleden overleden aan waterschade) en dat ging vrij soepel. Omdat er best een hoop moest worden ingevuld, kreeg ik om 14:10 eindelijk de “Gelukt-pagina” te zien.

Vol vertrouwen en zonder screenshot (want 2020) de pagina afgesloten en naar m’n Mail-app gegaan. Sindsdien radiostilte vanuit Vodafone…

Nu is het voor de 2e keer deze week aftellen, dit keer tot 14:10 vandaag, als de 48 uur voorbij zijn. Het huilen staat me nader dan het lachen. iOS 14 heeft m’n iPhone 7 namelijk geen goed gedaan.

Is er nog de mogelijkheid om vrijdagochtend voor een Vodafone winkel te gaan kamperen? Of is daar helemaal geen vrije voorraad meer?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Helaas kreeg ik vannacht te horen dat mijn bestelling niet is doorgekomen. Dat terwijl ik 14:10 besteld had afgelopen Vrijdag. Nu alsnog besteld en maar hopen dat het geen weken wachten gaat worden....

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
iMike wrote:

Helaas kreeg ik vannacht te horen dat mijn bestelling niet is doorgekomen. Dat terwijl ik 14:10 besteld had afgelopen Vrijdag. Nu alsnog besteld en maar hopen dat het geen weken wachten gaat worden....

Hier hetzelfde verhaal. Gisteravond nog een of andere voucher code gekregen. Maar dan zit er wel alweer 32 uur op… Hoeveel duizenden mensen zijn je voor op die manier…..?

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 89Posts
  • 0Oplossingen
  • 45Likes
Snfnmogo wrote:

Bij deze meld ik me ook als mogelijk gedupeerde. Ik had al vanaf donderdagmiddag de pre-order website open staan op m’n iPad en iPhone. Vanaf vrijdag 14:00 eerst geprobeerd op m’n iPad (want nieuwer, dus sneller dacht ik), maar halverwege het bestellen deed de knop verlengen het niet. Toen overgeschakeld naar m’n iPhone 7 (Xs Max is 2 maanden geleden overleden aan waterschade) en dat ging vrij soepel. Omdat er best een hoop moest worden ingevuld, kreeg ik om 14:10 eindelijk de “Gelukt-pagina” te zien.

Vol vertrouwen en zonder screenshot (want 2020) de pagina afgesloten en naar m’n Mail-app gegaan. Sindsdien radiostilte vanuit Vodafone…

Nu is het voor de 2e keer deze week aftellen, dit keer tot 14:10 vandaag, als de 48 uur voorbij zijn. Het huilen staat me nader dan het lachen. iOS 14 heeft m’n iPhone 7 namelijk geen goed gedaan.

Is er nog de mogelijkheid om vrijdagochtend voor een Vodafone winkel te gaan kamperen? Of is daar helemaal geen vrije voorraad meer?

Zo herkenbaar, ik had zelfs in de dagen ervoor navraag gedaan via de chat wat de beste manier was om zo snel mogelijk te bestellen om bij de eerste lichting te zitten. Dit was dus volgens de chat inloggen bij My Vodafone en op verlengen klikken. Nou dat ging dus zacht gezegd niet zo soepel

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Op dit moment werken we met man en macht om ervoor te zorgen dat de bevestiging alsnog uit te sturen. Mocht je na 48 uur nog geen bevestiging gehad hebben, bel dan met 0800-0560.

dvd1994

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven Vodafone wrote:

Op dit moment werken we met man en macht om ervoor te zorgen dat de bevestiging alsnog uit te sturen. Mocht je na 48 uur nog geen bevestiging gehad hebben, bel dan met 0800-0560 

@Steven Vodafone  ik krijg een melding dat er al een order geplaatst is om 7:38 vanochtend. Dit is helemaal niet waar.. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@dvd1994 heb je op een andere manier een bestelling geplaatst bij ons My Vodafone of via de website? 
Ik heb je een privebericht gestuurd. 

Bartzwaagstra

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb het welbekende verhaal hier, om iets over twee besteld, maar nog steeds geen idee of ik daadwerkelijk iets besteld heb. 

klopt het dat ‘wij’ nu achteraan in de rij staan?

 

fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Bartzwaagstra wrote:

Ik heb het welbekende verhaal hier, om iets over twee besteld, maar nog steeds geen idee of ik daadwerkelijk iets besteld heb. 

klopt het dat ‘wij’ nu achteraan in de rij staan?

 

Ik ben bang van wel. Maar mijn nummer is te verlengen dus ook te verhuizen. Als ik dan toch achteraan kom te staan. 
Maar we hebben nog een kleine 4 uur voordat de 48u voorbij is. 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
fbmg wrote:
Bartzwaagstra wrote:

Ik heb het welbekende verhaal hier, om iets over twee besteld, maar nog steeds geen idee of ik daadwerkelijk iets besteld heb. 

klopt het dat ‘wij’ nu achteraan in de rij staan?

 

Ik ben bang van wel. Maar mijn nummer is te verlengen dus ook te verhuizen. Als ik dan toch achteraan kom te staan. 
Maar we hebben nog een kleine 4 uur voordat de 48u voorbij is. 

Ga er maar niet van uit… Ik heb gisteren via de klantenservice en voucher gekregen en daarmee besteld. Net een bevestiging met nieuw contract ontvangen… Met als bestel datum.….. 18-10-2020…. Pffff

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien je via de website of My Vodafone verlengt hebt en nog geen bevestiging hebt gehad, heeft het geen zin om  opnieuw te verlengen. De nieuwe aanvraag dan automatisch geannuleerd. 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Steven Vodafone wrote:

Indien je via de website of My Vodafone verlengt hebt en nog geen bevestiging hebt gehad, heeft het geen zin om via de voucher te verlengen. De aanvraag met de voucher wordt dan automatisch geannuleerd. 

Nou klantenservice gaf aan mijn bestelling van vrijdag 14.08 niet terug te kunnen vinden… Wel raar dat ik van de bestelling van gisteren wel in eens bevestiging heb?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is omdat wij met meerdere systemen werken in verband met de grote aanvraag. Het kan dus zijn dat de aanvraag met de voucher nog geannuleerd wordt @Christiaaan. Je eerste bestelling is namelijk diegene die door gaat.
 

Voor diegene die nog geen bevestiging ontvangen hebben, het heeft geen zin om mij een privebericht te sturen met de vraag of de bestelling is doorgekomen. Ook ik zie deze bestellingen niet in.
Ik zal daar ook helaas hetzelfde antwoord moeten geven. 

fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Steven Vodafone wrote:

Indien je via de website of My Vodafone verlengt hebt en nog geen bevestiging hebt gehad, heeft het geen zin om via de voucher te verlengen. De aanvraag met de voucher wordt dan automatisch geannuleerd. 

Maar wat moeten we dan doen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is wel helaas hetgeen wat ik te horen heb gekregen @fbmg. Waarvoor mijn excuses! De eerste bestelling is diegene die door gaat. 
Mocht er na 48 uur geen bevestiging binnen komen, dan kun je gebruik maken van de reguliere kanalen om te verlengen. 
Maar dit had ik ook in een privebericht benoemd naar je. De kans is groot dat er een dubbele order komt en uitgelegd dat je het kan proberen maar dat je beter eerst kunt afwachten.
Het is dan nu ook nog helaas afwachten totdat alles verwerkt is. 

fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Steven Vodafone wrote:

Dat is wel helaas hetgeen wat ik te horen heb gekregen @fbmg. Waarvoor mijn excuses! De eerste bestelling is diegene die door gaat. 
Mocht er na 48 uur geen bevestiging binnen komen, dan kun je gebruik maken van de reguliere kanalen om te verlengen. 
Maar dit had ik ook in een privebericht benoemd naar je. De kans is groot dat er een dubbele order komt en uitgelegd dat je het kan proberen maar dat je beter eerst kunt afwachten.
Het is dan nu ook nog helaas afwachten totdat alles verwerkt is. 

Werken ze op zondag ook. Lijkt erop dat alles handmatig gaat. Tja tis 2020 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mijn collega's die hier mee bezig zijn werken ook op zondag @fbmg

Meccaloha

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er is 45uur voorbij nu en denk niet dat er nog een bevestiging vanuit jullie kant komt en de afdeling verkoop die dat regelt is alleen op maandag tm vrijdag bereikbaar...op 0800 0560 (net proberen te bellen)

dus wat nu @Steven Vodafone ?

 afwachten nog drie uur langer heeft niet echt zin nl dus we moeten even een volgende stap zetten!

 

Groet,

Richard

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zoals aangegeven moet er 48 uur gewacht worden @Meccaloha 
Daarna kan ik de bestelling opnieuw in het systeem zetten voor je. 

Steefwh

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier ook op vrijdag om 14:05 bevestiging scherm gezien na het verlengen van mijn contract maar tot op heden geen bevestiging mogen ontvangen. Nu begrijp ik dat het geen zin heeft om het contract nogmaals te verlengen, is er wel de mogelijkheid om te checken of mijn order correct is binnengekomen? Tevens lees ik iets over een voucher zou ik deze ook kunnen ontvangen?

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Steven Vodafone wrote:

Dat is omdat wij met meerdere systemen werken in verband met de grote aanvraag. Het kan dus zijn dat de aanvraag nog geannuleerd wordt @Christiaaan. Je eerste bestelling is namelijk diegene die door gaat.
 

Voor diegene die nog geen bevestiging ontvangen hebben, het heeft geen zin om mij een privebericht te sturen met de vraag of de bestelling is doorgekomen. Ook ik zie deze bestellingen niet in.
Ik zal daar ook helaas hetzelfde antwoord moeten geven. 

Naja… De aanbieding die ik nu gehad heb is ook wel interessant, hahaha!

Vind 't niet erg om deze aanbieding te hebben. Maarja zou wel jammer zijn als ik nu weken moet wachten omdat jullie niet voldoende toestellen krijgen.

Prince

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Wat ik dus lees is dat we 48 uur moeten wachten. Voor velen, mij incluis, zit die er over 2 uur op. Als we dan nog geen mail hebben bellen we? Maar ik lees ook dat zij op zondag dicht zijn.

Doet me denken aan 3 jaar geleden toen ik uiteindelijk mijn iPhone X los heb gekocht via Belsimpel, en een KPN abo. Jammer dat mijn overstap zo begint, krijg je toch een beetje een nare smaak van.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic