Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Welkom op onze vernieuwde Community!

Van harte welkom op onze nieuwe Community. We zijn blij en enthousiast dat het eindelijk zover is. De afgelopen periode hebben we samen hard gewerkt om alles voor elkaar te krijgen, en we zijn super trots op het resultaat!


Onze service verbeteren en klanten online nóg beter helpen

Dat is onze doelstelling. Sinds corona merken we dat digitale kanalen belangrijker zijn dan ooit. Dus ook de Community. VodafoneZiggo investeert graag in onze online omgeving. Steeds meer klanten vinden de Community voor antwoorden en interactie. Met deze verhuizing bieden we nieuwe functionaliteiten en een verbeterde zoekfunctie. Zo creëren we de Community van ons allemaal.

 

Wat is er allemaal nieuw?
Op de nieuwe Community heeft iedere gebruiker zijn eigen homepagina met persoonlijke statistieken, creëer je een individuele feed en zie je in één opslag in welke voor jou relevante topics is gereageerd.
Voorheen waren de topics onderverdeeld in de categorieën: Welkom, Hulp bij tv & apps, Hulp bij internet & bellen, Hulp bij je abonnement, Entertainment en Doe mee. Al deze categorieën vind je nu terug onder Support. Daarnaast hebben we de Kennisgids.

  • In Support vind je alle door Community gebruikers gemaakte topics. Hier kan je ook een nieuw topic openen. De topics worden onderverdeeld in vijf categorieën: Internet, TV, Ziggo GO, Abonnement en Bellen.
  • De Kennisgids bestaat uit alle informatie, instructie- en videotopics die door het Ziggo-team maar ook door Ziggo gebruikers is gemaakt. Je vindt hier een Kennisbank, waarin actieve leden hun eigen artikelen kunnen maken, je vindt er de Support Video’s en informatie over de Super Experts. Kortom; een mooie bibliotheek met informatie.

Inloggen
Het inlogproces is voor sommige gebruikers veranderd. Lukt het inloggen met je vertrouwde gebruikersnaam en bijbehorend wachtwoord op de nieuwe Community niet? Geen paniek! Check even deze pagina. Voor iedere vraag hebben we een oplossing.

Dankjewel!

Aan alle Experts, Super Experts en actieve gebruikers die ons hebben geholpen met het ontwikkelen van de nieuwe Community, bedankt! Jullie hebben heel wat uren vrijgemaakt om de Community eens goed tegen het licht te houden. We zijn heel erg trots op deze samenwerking en kunnen ons géén Community zónder jullie voorstellen.

Werkt er iets niet?
We hebben onze uiterste best gedaan om alles perfect op te leveren. Zie je toch nog iets wat niet klopt? Plaats dan jouw feedback met printscreen en URL in het FAQ topic. Dan kunnen we meteen aan de slag! Heb je een andere vraag? Laat het dan ook gerust weten.

Tot slot...

Wensen we jullie heel veel plezier in de vernieuwde Community.

Samen weten we meer!

Het Community team

13 Reacties
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Super geweldig en wat hebben jullie dit snel voor elkaar gekregen.
Mocht ik iets tegen komen dan zal ik het zeker melden.

Francois83

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

ik kan niet inloggen met mijn gebruikersnaam  ( Francois83 )

alleen via mijn mailadres / mijn Vodafone kan ik inloggen. 

 

hoe kan ik dat oplossen dat ik via mijn gebruikers naam kan inloggen ?

wachtwoord vergeten werkt niet dan krijg in de melding ( We kunnen je accounts helaas niet koppelen )

RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Ziet er fris uit. Wat ik me wel afvraag, is de vormgeving door gebruikers met een mobiele telefoon getest? Op mijn telefoon is het minder prettig dan met de voorgaande vormgeving. 

Het zal deels ook even wennen zijn.

Dit is puur de eerste gedachte.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

@Francois83 
Dat is vreemd, want hij vraagt om je gebruikersnaam en wachtwoord. 
Ik kan namelijk niet inloggen met mijn mail, alleen met mijn gebruikersnaam.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

@RoWi6870 
Ik denk dat het echt wennen is, het ziet er zeker anders uit.
Maar om eerlijk te zijn, ziet het er met een iPhone wel erg goed uit. Lekker strak en niet klein en alles op, of in elkaar. Maar dat is mijn ervaring en heb natuurlijk al even kunnen inzien hoe het werkt. Ben er misschien al aan gewend 😉

Francois83

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

@Energieboy  

klein correctie ik bedoel de mail van mijn Vodafone 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ah, je logt in via My Vodafone @Francois83 
Dan zou je beter kunnen inloggen via normale inlog, even een wachtwoord aanvragen en je kan wel inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.

Schermafbeelding 2021-01-27 om 16.31.44.png

RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Nog een praktische noot, vanuit de Vodafone app worden we nog door gelinkt naar forum.vodafone 

En de klok lijkt niet te kloppen.

Screenshot_20210127-163923.png

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

@RoWi6870  De klok moet je zelf "nog" even aanpassen:
https://community.vodafone.nl/t5/user/myprofilepage/tab/user-preferences

Als het goed is zie je daar een vreemde time zone. Kies voor Midden Europe en dan is het wel goed, volgens mij. En die link, daar heb je gelijk in. Die zullen ze vast in de komende tijd, avond, wel aanpassen 😉 (bedankt voor het melden)

Francois83

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

@Energieboy  

als ik dat doe krijg ik netje een email met een linkt als ik die dan open krijg ik de melding 

We kunnen je accounts helaas niet koppelen

2021-01-27.png

Francois83_0-1611762476689.png

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Vreemd, ik denk dat je nog even moet wachten. Heb zojuist begrepen dat het nog niet allemaal goed verloopt allemaal. Misschien dat er daar ook een probleem mee is? Misschien zijn we iets de ongeduldig 🙂 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

@Francois83 Je hebt toch wel geklikt op Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten?
Want die moet je opnieuw instellen dan. Uit je bericht te lezen heb je dat volgens mij wel gedaan 🙂

Denk toch even wachten nog.... Ze zijn er nog mee bezig.

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Ziet er goed uit en de weg zal zicht natuurlijk snel vinden. Toppie, mooie omgeving geworden.😀

 

Weinig moeite met aanmelden, goed de stappen doorlezen en voilla binnen 5 minuten ben je weer terug op de Community.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic