Met Red Unlimited kan je in Nederland onbeperkt internetten, bellen en sms'en. Urenlang muziek luisteren, je favoriete serie streamen in de trein en filmpjes kijken op YouTube. Met een Red Unlimited abonnement zit jij nooit meer zonder data.
Red Unlimited bundels verhoogd
Per 1 oktober 2021 zijn de dagbundels van Red Unlimited verhoogd.
- De bundel van 5 GB wordt opgehoogd naar 10 GB per dag (NL)
- Het aanvullen van de bundel van 1 GB wordt opgehoogd naar 2 GB per keer
- De bundel van 25 GB wordt opgehoogd naar 40 GB per maand (EU)
- De bundel van 20 GB voor Red Together klanten wordt opgehoogd naar 40 GB per maand (EU)
Data in het buitenland
Deze bundel is geldig in alle EU-landen, en zelfs in een aantal landen daarbuiten, zoals Turkije, Zwitserland en Albanië. Bekijk welke landen allemaal binnen ons EU-tarief vallen. We sturen je een sms wanneer je 80% en 100% van je databundel (40 GB) verbruikt hebt.
Alle voordelen op een rijtje
💡Onbeperkt internetten, bellen en sms’en binnen Nederland
💡Onbeperkt bellen binnen de EU én van Nederland naar nummers in de EU
💡Onbeperkt sms’en binnen de EU
💡Red Unlimited heeft standaard 4G en 5G
💡Je krijgt 40 GB voor gebruik binnen de EU
Klaar voor 5G
Red Unlimited heeft standaard 5G. Dus heb jij een 5G-toestel dan gebruik je ook automatisch 5G. Benieuwd of jouw toestel hier geschikt voor is?
< Doe de 5G-toestelcheck > of < Koop een 5G toestel >
Zo werkt onbeperkt:
- Je start elke dag met 10 GB.
- Zodra deze GB's op zijn, activeren wij automatisch 2 GB.
- Heb je meer data nodig? Dan kan je onbeperkt steeds 2 GB extra activeren via My Vodafone of door GB aanvullen te sms'en naar 4000.
Hoe zet ik mijn huidige abonnement om naar Red Unlimited?
Je verlengt al vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Op dat moment kan je voor een Red Unlimited abonnement kiezen. De einddatum van je contract vind je in My Vodafone.
Duurt het nog even voordat je kunt verlengen? Kies er dan voor om je abonnement te verhogen. Lees alles over het wijzigen van je abonnement.
Extra data activeren werkt niet!
Heb je via de My Vodafone app geprobeerd? Log dan eens in via de website en probeer het nogmaals. Herstart ook meteen je telefoon nadat je de 2 GB hebt aangesloten. Werkt het dan nog steeds niet? Neem dan even contact met ons op. Wij kijken graag met je mee.
Heb je nog andere vragen? Plaats dan een reactie of open je eigen topic!