Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

(Ont)koppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo

Vodafone en Ziggo werken al een tijdje samen. Daarom heb je ook nog maar één account nodig om in te loggen op My Vodafone of Mijn Ziggo. We leggen je hier uit hoe je dit kan regelen. Vind jij het niet fijn om de accounts gekoppeld te hebben? Onderaan het topic staat hoe je weer kan ontkoppelen. 


We leggen uit hoe dit werkt vanuit Vodafone. Om de accounts samen te voegen gaan we daarom eerst inloggen op My Vodafone. 

< Log in op My Vodafone >

 

  • Klik daarna rechtsboven op je Gebruikersnaam (boven je klantnummer)
  • Vervolgens klik je op Mijn account
  • Daarna klik je bovenin bij de opties op Accounts samenvoegen
  • Je ziet dan het volgende scherm

 Vodafone_OnlineAccount_samenvoegen 2.png

 

  • Klik op Start samenvoegen
  • Log in op Mijn Ziggo via het scherm dat zich opent

De accounts zijn nu samengevoegd. Je logt in het vervolg met dezelfde gegevens in bij zowel Vodafone als Ziggo. 

 

Ik wil de accounts juist weer ontkoppelen
Dat is mogelijk! Maar dit kan je niet zelf regelen, daar heb je wel even een een moderator voor nodig. Vul eerst je profiel zo volledig mogelijk in, mocht je dit nog niet gedaan hebben. Stuur ons daarna een berichtje, dan kan de moderator meteen aan de slag. Vermeld ook meteen in je bericht of je je huidige login voor Vodafone óf Ziggo wilt behouden. Zodra je verzoek afgerond is, reageren we op je bericht. 

 

Het koppelen lukt niet
Geef ons dan een seintje. We kijken graag even met je mee. Vul ook in dit geval je profielgegevens alvast in. Dan kunnen we meteen met je meekijken. Heb je andere vragen? Laat het ons weten in een reactie onder het topic! 

6 Reacties
dutchinese

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vanuit de Vodafone app wordt aangegeven dat je inzage kunt krijgen in Ziggo, wat ik dus heb gedaan.

En als reactie via mail kreeg ik dat met succes is samengevoegd.... was not amused.

Gelijk gebeld en ontkoppeld.

Hoe kan je ervoor zorgen dat na ontkoppelen de accounts ook zo werk zoals ze voorheen hebben gewerkt.

 

Ik krijg na ontkoppeling een probleem bij gebruik van mijn ziggo account.

ze geven aan dat er altijd maar 1 account wordt gebruikt voor zowel de ziggo go (TV)  als mijn ziggo.

na meerdere keren aangegeven te hebben dat dit niet zo is en dat dit afkomstig is van UPC veranderen ze van onderwerk dat wachtwoord wel veilig is.

 

Ben 1972

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb vanmiddag om 15:00u mijn vodafone gekoppeld aan mijn ziggo account met het email adres en wachtwoord van vodafone. Vervolgens kwam ik niet meer in mijn ziggo om mijn tv zenders aan te passen. Toen heen en weer gebeld met ziggo en vodafone. Uiteindelijk heeft vodafone mij weer ontkoppeld. Echter kom ik nu alleen nog in mijn ziggo met het wachtwoord van vodafone, waarna hij zegt: oeps u probeert in te loggen met mijn vodafone account. En als ik dan een nieuw email en wachtwoord wil aanmaken, dan vraagt die mijn het adres en huisnummer. Als ik dat invul, zegt die: op dit adres is al een account. En dat is weer dat vodafone account dat los gekoppeld is, waarbij die bij het inloggen zegt: oeps u probeert in te loggen met uw vodafone account!! Ik dus weer bellen met ziggo, en na 15 minuten in de wacht te zijn gezet, kwakt die gast de hoorn op!!Het is nu 20:15u en niks is opgelost!! Wel een mail sturen dat de accounts zijn gekoppeld maar daarna kom je niet meer in mijn ziggo en is men niet meer thuis!! Ongelooflijk, echt nog nooit meegemaakt dit.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ben 1972 . Dit gaat duidelijk niet goed. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens? Dan ga ik voor je aan de slag om dit op te lossen ^^

- voor en achternaam. 

- postcode en huisnummer

- telefoonnummer

- emailadres

- laatste 4 cijfers van je IBAN

 

 

Opa Tinus

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen gaat na  denk al wel 3 jaar nog steeds niet.   Via Vodafoon koppelen en dan wordt gevraagd om inloggen met Ziggo account en dan krijg is steeds fout wachtwoord te zien.    Log ik uit bij Vodafoon en lag dan weer in bij Ziggo met het zogenaamde fout wacht woord krijg ik geen fout melding.   Andersom gaat het net zo of soms " u bent al elders ingelogd" .   En dit was 3 jaar terug ook al net zo en daar lange chats op messenger over gehad.  Ach dacht laat ik is kijken of het nu weer wil want was een jaar bij ziggo weg geweest.   En komend mei loopt het contract met Vodafone af en zien wat de prijsen doen.    

 

Vriendelijke Groeten

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @Opa Tinus
Toevallig was er gisteren een storing met het inloggen op Mijn Ziggo. Mogelijk heb je daar hinder van ondervonden. Mocht het koppelen nog steeds niet lukken stuur dan gerust een privéberichtje met wat er precies misgaat en aanvullende informatie zoals: 
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Opa Tinus

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry maar heb geen envelopje naast mijn belletje staan dus ook geen inbox.
Laat maar zitten ....  doe het maar gewoon met 2 gescheiden accounts, ben niet anders gewend.

Afbeelding bijgevoegd.
Schermafbeelding 2023-01-12 153148.jpg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic