Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes

Eerste hulp bij netwerkproblemen

Heb je geen internet meer? Of kun je niet meer bellen of sms’en? Dit kun je nu in de meeste gevallen zelf verhelpen. 

Met de Network Check op onze website doorloop je een aantal eenvoudige stappen om te kijken wat er aan de hand is. Zo los je het probleem uiteindelijk zelf op. Lukt dit niet? Dan leg je direct een verzoek neer bij een netwerk specialist om jou te helpen.

< Doe de Network Check >


Let op: om eventuele blokkades uit te sluiten, vragen we je tijdens de Network Check om in te loggen in My Vodafone. Houd je inloggegevens dus bij de hand. Ook maak je via My Vodafone de melding bij onze netwerk specialist. 

3 Reacties
Amadan90

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat nou als jullie niet bereikbaar zijn? Krijg al n half uur met verschillende nummers en toestellen deze melding te zien
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Amadan90

Welkom op de Community!
Deze melding geeft aan dat het mis gaat in het toestel. Dit staat los van onze bereikbaarheid.
Ik raad je aan om de stappen van onze Network Check te doorlopen.
alexwaylett

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Amadan90 wrote:
Wat nou als jullie niet bereikbaar zijn? Krijg al n half uur met verschillende geometry dash nummers en toestellen deze melding te zien


Deze melding geeft aan dat het mis gaat in het toestel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic