Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
De Samsung Galaxy S20, S20+ en de S20 Ultra zijn er!
Het is weer februari en dat betekent: de launch van nieuwe Samsung modellen Hier hebben we lang naar uitgekeken. Vodafone krijgt daardoor drie nieuwe toestellen in het assortiment die allemaal 5G ready zijn.
Pre-order!
De Samsung Galaxy S20, S20+ en S20 Ultra bestel je nu via pre-order in onze webshop, in één van onze Vodafone winkels of door te bellen naar 0800-0560 (gratis).
Bestel je tussen 11 februari en 8 maart een Galaxy S20+ of een Galaxy S20 Ultra, dan heb je recht op gratis Galaxy Buds ter waarde van €169,-. Na aankoop van het toestel kun je met de aankoopbon de Galaxy Buds aanvragen via www.samsung.nl/nl/promo.
Let op: de Samsung Galaxy S20 is uitgesloten van deze actie.
Galaxy S20
Galaxy S20+
Galaxy S20 Ultra
4G & 5G variant
5G variant
5G variant
Camera 10MP
Camera 10MP
Best Camera 40MP
Battery 4000 mAh
Battery 4500 mAh
Battery 5000 mAh
€33,- p/m
€34,- p/m
€34,- p/m
€48,- one-off
€120,- one-off
€360,- one-off
Wat zijn de specs?
Benieuwd naar specifieke features van deze nieuwe Samsung familie? Klik dan hierrrrrr:
Veel gestelde vragen
Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Dat ligt aan de status van je bestelling. Neem hiervoor contact op met 0800-0560 (optie 1). Houd er rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces. De levering kan hierdoor langer duren.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? De leveringen zijn gepland voor de S20 en de S20+ vanaf 13 maart. De levering van de Samsung S20 Ultra heeft wat vertraging. Houd hierbij rekening met een leveringsmoment tussen 13 maart en begin april. Na je bestelling ontvang je concrete informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Je ontvangt daarbij een Track & Trace nummer om de status van de bestelling na te kijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd. Wanneer krijg ik mijn toestel? Stap je over met nummerbehoud? Dan moet het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond worden voordat we kunnen leveren. Hierdoor kan je bestelling dus vertragen.
Wat vind jij? Uiteraard zijn we weer benieuwd naar jouw mening over de nieuwe Samsung toestellen. Wat vind jij van van deze nieuwe modellen? Ga je één van de toestellen aanschaffen en welke? Laat het ons weten in een reactie onder dit topic.
alleen wel erg jammer dat je als 1 van de eerste de ultra grey besteld, je 1,5 maand met smart wacht en dan is het niet in de winkel geleverd en de dag erna ook niet. wat een mega teleurstelling
Hi @Tinki-Bell Uiteraard is dat een teleurstelling maar je weet dat dit elk jaar weer een gedoe is. Niet alleen voor Vodafone maar ook voor Samsung en PostNL. Bij een eerste levering heb je altijd kans dat je blij op de bank zit, bij de eerste levering, of dat je juist heel verdrietig bent en nog moet wachten.
Zo gaat het altijd bij elke eerste levering van een nieuw toestel. Daar doe je echt niets aan en is overal hetzelfde. Gewoon nog even geduld hebben, je hebt er al een jaar op moeten wachten dus dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij en dan ben je vast heel blij en gelukkig en kan je er weer een jaar, of twee mee doen 🙂
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? De leveringen zijn gepland voor de S20 en de S20+ vanaf 13 maart. De verwachting is dat de Samsung S20 Ultra medio mei geleverd zal worden.
Ik lees hierboven dat de s20 ultra pas medio mei wordt geleverd??? Ik heb gepreorderd en krijg hem pas in mei. Elke medewerker vertelde mij vandaag. Indien dit juist is verlies ik ook recht op de actie van Airbuds+. Vodafone, klopt dit?
Coocster, ja maar je gaat toch ook niet nog eens 2 maanden op je toestel wachten vond die 1,5 maand al lang genoeg. Bestel je als eerste krijg je hem gewoon niet omdat hij grijs is zwart was wel uitgeleverd pfff
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? De leveringen zijn gepland voor de S20 en de S20+ vanaf 13 maart. De verwachting is dat de Samsung S20 Ultra medio mei geleverd zal worden.
Ik lees hierboven dat de s20 ultra pas medio mei wordt geleverd??? Ik heb gepreorderd en krijg hem pas in mei. Elke medewerker vertelde mij vandaag. Indien dit juist is verlies ik ook recht op de actie van Airbuds+. Vodafone, klopt dit?
Je hebt toch voor 08-03 ge preorderd? Ik zag dat de datum wel is aangepast op de samsung promtiepagina, Registreer je product is nu mogelijk van 11-02-2020 t/m 01-06-2020. Dus de Airbuds+ kun je dan nog steeds claimen! https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=J9VJVSRLWZTMW
Coocster, ja maar je gaat toch ook niet nog eens 2 maanden op je toestel wachten vond die 1,5 maand al lang genoeg. Bestel je als eerste krijg je hem gewoon niet omdat hij grijs is zwart was wel uitgeleverd pfff
Wat ik wel eerder heb gelezen is dat de 512gb versie van de ultra ergens in mei pas zal uitkomen in Nederland. De gewone ultra zal leverbaar zijn vanaf 13-03. Ook hier geld, wie het eerst besteld wie het eerst ontvangt. Ze leveren dus op volgorde van bestellen af. Ook ik kreeg begin mei een sms met melding dat mijn levering gepland stond voor eind week 11 . Hierna niets weer gehoord, wat ik zelf wel erg slordig vind overkomen. Hou mensen met preorder wel op de hoogte van de levering!
Okey duidelijkheid! Waarom is deze informatie zo moeilijk te delen met in ieder geval de mensen die hebben ge preorderd? hopen dus dat deze aankomende week worden uitgeleverd!
Heb twee keer contact opgenomen met de klantenservice. Beide keren gaven ze aan dat ze nog niets weten over de levering. terwijl er gewoon een pagina blijkt te zijn met lever data. -_-’
Ik heb een update op mijn bestelling ontvangen! Op de site bij status van mijn bestelling staat nu:
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Super om te horen dat de meeste van jullie het toestel gaan ontvangen! Helaas is er enige onduidelijkheid geweest omtrent het leveren van de toestellen. In het nieuws zijn artikelen verschenen dat de levering van de Ultra uitgesteld werd tot mei ivm het corona virus. Daardoor is het topic ook aangepast betreft het uitleveren van de Ultra naar medio mei.
Hope they will adjust the airbuds promo, I'm getting mixed msg on some post - some say it's extended to 01 Jun, some says we will lost this promo if it's only up to Apr.
Het is opzicht geen ramp om een toestel later te ontvangen en dit is ook begrijpelijk gezien de huidige situatie. Maar de communicatie vanuit vodafone is erg matig. De promo is inderdaad verlengt.
@Steven - my original Vodafone contract order date was 22/2/2020 and delivery method is Pick-up at shop, due to the COVID-19 outbreak, all Vodafone shop are closed until 06 Apr. I received a call this morning to informed me that delivery method will now be Home Delivery which is fine by me, then I received a REVISED order# with a revised order date to 19/03, now the question is will Samsung acknowledge this new date since the promo ends 08 Mar 2020 and qualify for the Galaxy Buds+? (I have both contract with me in case a proof is required).
Ik heb een update op mijn bestelling ontvangen! Op de site bij status van mijn bestelling staat nu:
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Ik ben erg benieuwd wanneer die komt!
@gerboogie - did you receive your order in time? was it delivered by PostNL or Dynalogic, heard Dynalogic had very bad reviews.
Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only)
Tot op heden nog geen track en trace ontvangen.
De medewerker op de chat geeft aan dat dat een tot twee dagen duurt. Die zijn dus al verstreken. Gisteravond gebeld met de afdeling Order Status & Cancellation gesproken met iemand die zei: "Je had hem al in huis moeten hebben" en die ook zei "Wij hebben een interne telefoonlijn met PostNL waardoor wij ze snel kunnen bellen dus ik ga ze bellen". Vervolgens kwam hij na 15 min bij me terug en gaf aan dat PostNL door drukte die lijn niet opnam en dat ik vanochtend om 8 uur terug moest bellen dan konden ze meer voor me betekenen. Dus ik gebeld om 8 uur naar zelfde afdeling als waar de betreffende persoon van gisteravond werkzaam was. Deze mevrouw had er nog nooit van gehoord dat zij een eigen lijn hebben met PostNL en gaf zelf aan een PostNL vijf werkdagen de tijd mag nemen om die telefoon te bezorgen en dat ze nooit contact op mogen nemen met een koerier. Ik heb een sms gehad waarin staat dat ik mijn telefoon eind week 12 ontvang dat zou dan morgen nog zijn maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik heb begrip voor deze omstandigheden maar waarom kunnen andere bedrijven wel gewoon op tijd producten leveren. Plus je maakt mij niet wijs dat Vodafone niet weet waar een pakket met een telefoon met dat prijskaartje uithangt. Ik voel me niet serieus genomen. Een sms met informatie die niet klopt voor de 2e keer en 3 medewerkers gesproken met alle 3 een ander verhaal.
Ik heb een update op mijn bestelling ontvangen! Op de site bij status van mijn bestelling staat nu:
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Ik ben erg benieuwd wanneer die komt!
@gerboogie - did you receive your order in time? was it delivered by PostNL or Dynalogic, heard Dynalogic had very bad reviews.
Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only)
Tot op heden nog geen track en trace ontvangen.
De medewerker op de chat geeft aan dat dat een tot twee dagen duurt. Die zijn dus al verstreken. Gisteravond gebeld met de afdeling Order Status & Cancellation gesproken met iemand die zei: "Je had hem al in huis moeten hebben" en die ook zei "Wij hebben een interne telefoonlijn met PostNL waardoor wij ze snel kunnen bellen dus ik ga ze bellen". Vervolgens kwam hij na 15 min bij me terug en gaf aan dat PostNL door drukte die lijn niet opnam en dat ik vanochtend om 8 uur terug moest bellen dan konden ze meer voor me betekenen. Dus ik gebeld om 8 uur naar zelfde afdeling als waar de betreffende persoon van gisteravond werkzaam was. Deze mevrouw had er nog nooit van gehoord dat zij een eigen lijn hebben met PostNL en gaf zelf aan een PostNL vijf werkdagen de tijd mag nemen om die telefoon te bezorgen en dat ze nooit contact op mogen nemen met een koerier. Ik heb een sms gehad waarin staat dat ik mijn telefoon eind week 12 ontvang dat zou dan morgen nog zijn maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik heb begrip voor deze omstandigheden maar waarom kunnen andere bedrijven wel gewoon op tijd producten leveren. Plus je maakt mij niet wijs dat Vodafone niet weet waar een pakket met een telefoon met dat prijskaartje uithangt. Ik voel me niet serieus genomen. Een sms met informatie die niet klopt voor de 2e keer en 3 medewerkers gesproken met alle 3 een ander verhaal.
Let wel op dat jij bij ontvangst niet meer mag tekenen he! De regels waren helder van post nl, de bezorgers moesten je naam en laatste cijfer van je id noteren! Maar helaas word dat niet gedaan door de bezorgers! zij zetten alleen maar een kruis. Dus zij kunnen nu makkelijk dingen achterover drukken als ze niet aan de afspraken houden en alleen maar nn kruis zetten
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...