Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Combineer Vodafone met Ziggo en krijg non-stop gratis extra's


Dubbele data, een extra TV-pakket (sport, kids of films & series, inclusief het beste van HBO) naar keuze en het beveiligingspakket Safe Online XL. Klanten met een Vodafone abonnement én een Ziggo pakket met Internet en Digitale TV plukken als eerste de vruchten van de samenwerking tussen beide bedrijven.

Non-stop
Sinds 3 april 2017 ontvangen klanten, die zowel een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone hebben als een geselecteerd abonnement voor internet en digitale televisie van Ziggo, automatisch deze gratis extra’s. Klanten hoeven niets te doen om in aanmerking te komen voor de extra’s, die bovendien non-stop, en dus blijvend, zijn.

Dubbele data
Iedere maand twee keer zoveel data bij alle Vodafone abonnementen op jouw adres (max. 10 aansluitingen). En deze Dubbele data krijg je automatisch, daar hoef je niets voor te doen. Heb je geen data bij je abonnement, dan kunnen we dit uiteraard ook niet verdubbelen.

Extra TV-pakket naar keuze
Wil je lekker te kiezen hebben op tv? Je krijgt van ons een gratis Extra TV-pakket (normaal tot €14,95 per maand). Dus waar kunnen we je blij mee maken?

Veilig online pakket
Je wilt natuurlijk met een gerust hart internetten op al je mobiele en vaste apparaten. Daarom krijg je het uitgebreide beveiligingspakket Safe Online XL (ontwikkeld door F-Secure). Normaal kost dit €6,95 per maand, maar voor jou is het helemaal gratis. Voor elke laptop, tablet of telefoon (tot 20 apparaten).

Wil jij checken of je gratis extra's krijgt en meer informatie over deze actie? Kijk dan hier: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/. Klanten die voor dit aanbod in aanmerking komen, worden hierover de komende maand persoonlijk geïnformeerd.

64 Reacties
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
MO74, voor de korting van € 5,- moet je abonnement op of na 18 april 2017 hebben aangesloten of verlengd. Voor lopende contracten aangesloten voor die datum geldt de korting niet. Als de voorwaarden ongewijzigd blijven zal je het in 2018 ontvangen.
Paul78

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik en mijn gezin zijn al jaren klant bij Ziggo en Vodafone (3 abonnementen, waaronder 2 RED). Ben sinds begin mei bezig de non-stop gratis extra's te krijgen. Zowel Ziggo als Vodafone kunnen mij niet uitleggen waarom er geen match in de adressen is.
Waarom kan dit niet opgelost worden (vele malen telefonisch contact gehad met zowel Ziggo als Vodafone)? Wordt een beetje moe van dat steeds maar weer moeten bellen en wachten. Niet erg klantvriendelijk.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Paul78, welkom op het Vodafone Forum! Het is natuurlijk niet prettig als zo lang duurt. Helaas kunnen we dit via het Forum echter niet nakijken. Via de klantenservice kan wel intern een verzoek worden ingediend, is dat al gedaan?
Paul78

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,
Ik ben door Vodafone destijds voor de adres-match verwezen naar Ziggo. Vodafone zou daar niets aan kunnen doen. Bij Ziggo heb ik diverse keren aan de bel getrokken. De ene keer zou het binnen 48 uur opgelost zijn, de volgende keer binnen 3 tot 5 werkdagen, daarna weer binnen 24 uur, en bij mijn laatste contact (16 juli) vertelde Soraya mij dat de zaak was doorgestuurd naar een afdeling die synchronisatieproblemen van het samengaan van Ziggo met Vodafone oplost. Die afdeling was volgens haar niet intern telefonisch te bereiken (!) en kan ook geen indicatie (!!) geven over de behandelingsduur. Ik moest dus maar afwachten. Met zo'n antwoord heeft bellen met Ziggo dus geen zin meer.

Vandaar dat ik het maar weer eens bij jullie probeer. Hoogst irritant is dat niemand kan aangeven wat nou echt het probleem is. Mijn dochter gaat morgen starten met haar interrailvakantie en kan dus wel wat extra mb's gebruiken tijdens haar trip.

Al;s antwoord op jouw vraag. Ja, ik neem aan dat het interne verzoek om het op te lossen op de juiste plek (?) ligt. Wat kan ik nog meer doen? Of beter, wat kunnen jullie bij Vodafone doen om het snel op te lossen.

Vriendelijke groet,
Paul

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Paul78, het enige wat je nu kunt doen is de status laten controleren via de klantenservice. Maar je hoort normaal vanzelf wat zodra het verzoek is ingediend.
John1313

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer je Internet en TV van Ziggo hebt en bellen van Vodafone kom je in aanmerking voor deze actie.
Ik heb al jaren TV van Ziggo (eerst UPC) en Internet + bellen van Vodafone, waarom krijg ik niets?
Ik heb toch ook alle 3 delen van het totaal pakket bij zowel Ziggo als Vodafone?

Daarnaast heeft mijn vrouw ook Vodafone bellen en Internet op haar smartphone dus 3 x.
Korting, extras, acties? 0,0!

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond ,

Zelf beschik ik ook nog over UPC abonnementen (mooie oude tijd) ;). Echter moet je wel een internetsnelheid hebben van 30Mbps, ik weet dat UPC ook abonnementen had met lagere internetsnelheid dan 30Mbps.

Heb jij digitale TV en internet (min. 30 Mbps) van Ziggo? Dan krijg je op het geselecteerde abonnement:

Dubbele data Extra TV-pakket Veilig online pakket € 5 korting per maand
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ben al lange tijd klant bij Ziggo en nu eindelijk ook klant bij Vodafone en ook hier profiteren we van non-stop gratis extra's. Echt super geweldig en vooral die dubbel data, die ik nooit op ga krijgen, maar het is wel handig. Uiteraard is de korting op mijn Red abonnement ook wel super handig, alle kleine beetjes helpen.

Hoe dan ook, het is zeker de moeite waard om te kijken of je beide kan aanschaffen :wink:
jasper1977

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte klantenservice,

Graag had ik deze mail naar****gestuurd. Immers, hij heeft de mail aan mij ook ondertekend.
Helaas heb ik geen contact gegevens van meneer, dus ik hoop dat u dit bericht wilt doorsturen naar hem, of liever nog, na ruim 15 maanden uw beloftes nu eindelijk eens waar te maken.

Ik heb naast mijn Vodafone abonnement, eveneens een abonnement bij Ziggo.

In onderstaande mail werd mij beloofd dat ik maandelijks 5 euro korting op mijn Vodafone rekening tegemoet kan zien.
Naast een verdubbeling van mijn databundel.

Mijn databundel wordt inderdaad maandellijks netjes verdubbeld, wat ook zichtbaar is in de App van Vodafone.
Echter, de 5 euro korting per maand lijkt wat lastiger te zijn.

Ik wil u vragen om eens in mijn klant dossier te kijken. Daar zult u zien dat ik in de maanden mei, juni, juli en ik meen ook augustus vorig jaar contact met u hebt gezocht met de vraag waarom de korting nog immer niet zichtbaar was op mijn rekening.
De eerste 3 maanden lag het aan ‘het systeem’. En laat ik daar nou nog best begrip voor hebben!
Ik weet dat integratie trajecten van twee grote bedrijven behoorlijk complex kunnen zijn.
Echter waar ik dan toch iets minder begrip voor heb is de mededeling van een van uw medewerkers dat ik helemaal geen recht had op de korting, omdat ik klaarblijkelijk buiten de actieperiode mijn abonnementen had afgesloten.

En dit vind ik dan toch wel wat bijzonder. Immers, de dataverdubbelaar wordt wel toegepast.

Kortom, of de fusie VF Ziggo heeft u dermate veel geld gekost dat u een acuut cashflow probleem hebt, en elke euro bij elkaar moet sprokkelen. In dat geval wil ik u genereus aanbieden dat u de 5 euro per maand echt mag houden! Ik zou het namelijk erg vervelend vinden als door mijn toedoen VF Ziggo in betalingsproblemen zou komen.

Mocht u er nou financieel goed voorstaan, zou ik het bijzonder waarderen als u onderstaande belofte nu ook wilt effectueren.
Dan zal ik de eventuele wettelijke rente en dat soort nare bijkomstigheden laten voor wat het is.

Ik zie een antwoord van u, maar liever nog van***** graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,

***Moderator edit: namen verwijderd ivm privacy.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi @jasper1977

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring.

Ik kan me voorstellen dat je na alle toezeggingen etc. Er klaar mee bent!. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor. Dit had voorkomen moeten worden.

Wegens privacyredenen is het via hier niet mogelijk om in de systemen te kunnen. Ik wil je hierom verzoeken om een bericht te sturen Via Twitter of Facebook zodat mijn collega's met je mee kunnen kijken hiervoor waarom.de 5 euro korting niet is toegevoegd.
Lex888

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na een jaar lang gebruik te hebben gemaakt van de Vodafone-Ziggo benefits, werd wij (mijn vrouw en ik) gebeld door Vodafone of wij onze contracten wilde verlengen. Daar wij geen problemen met Vodafone hadden ondervonden het jaar daarvoor hadden mijn vrouw en ik ons contract verlengd met 2 jaar. Nu zijn wij onlangs naar een gemeente verhuisd waar Ziggo niet beschikbaar is en vervielen dus ook onze Vodafone benefits. Ziggo heeft ons contract wegens overmacht kosteloos verbroken, Kunnen wij nu ook ons Vodafone contract kostenloos verbreken?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi @Lex888

Kan me voorstellen dat je gebruik wilt maken van de benefits tussen Vodafone en Ziggo. Echter op de plek waar je heen bent verhuist levert Ziggo niet. Dat is dan ook de reden van gratis annuleren geweest.
Voor Vodafone is er wel een verbinding en netwerk waar je nu woont. Hierdoor is het niet mogelijk om kostenloos te verbreken.

Wat je zou kunnen doen is eventueel je contract afkopen. Dit kan door middel van nummerbehoud aan te vragen bij de provider waar je heen wilt. Je betaald dan de abonnement en evt toestel kosten in een keer tot de einddatum.
supermama1982

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ben super blij met deze samen werking gaat allemaal automatisch en zo niet even een belletje en zo gfixt anders even na de Ziggo of Vodafone winkel die helpen je graag
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat fijn om te horen supermama1982
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic