Sander
Community Developer
Community Developer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Alles over de Health-e app

Neem de regie over je gezondheid met Health-e! Lees alles over de aanschaf en het gebruik van Health-e en hoe je contact met ons opneemt. 

 

Wat is Health-e?

Health-e is de meest uitgebreide online gezondheidsservice in Nederland die medisch-, mentaal en welzijnsadvies biedt. Zo kun je bijvoorbeeld op ieder moment van de dag een online consult plannen met een huisarts, mental coach of diëtist. De Health-e app biedt een aantal diensten, zoals de 24/7 dokter, symptonen checker, mentale coaching, een eigen 'Get Health-e' programma, consults met diëtisten en nog veel meer extra programma's. Lees alles over Health-e

 


Health-e abonnementen

 

Hoe schaf ik Health-e aan?

Sluit gemakkelijk via Vodafone een Health-e abonnement af die aansluit bij de hulp die jij nodig hebt. Je probeert het nu 1 maand op proef! Meer informatie over Health-e abonnementen

 

Hoe vraag ik (extra) consults aan?
Je hebt verschillende abonnementen waarbij een aantal consults zijn inbegrepen. Je kan altijd meer consults aanvragen. Deze worden los doorberekend op je Vodafone factuur. Je kan de consults los bijkopen via de Health-e app. Een consult inplannen doe je via de Health-e app. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op via de chat, dan zorgen wij voor een terugbelafspraak.

 

Over de gratis proefmaand

In de Entertainment Portal van Vodafone activeer je je abonnement en zie je tot wanneer jouw proefmaand loopt. In de proefmaand betaal je geen abonnementskosten. Zodra de proefmaand voorbij is brengen we de volgende maand in rekening. Opzeggen kan tot één dag van te voren.

Activeer je je abonnement op de vierde dag van de maand? Dan is je abonnement actief tot de derde van de opvolgende maand.  Heb je een consult bij een mental coach of diëtist gehad in deze proefmaand, dan worden deze consults wel afgetrokken van de consults van het betalende abonnement de maand erna.


Gebruik van de app

 

Problemen met inloggen

Vraag een nieuw wachtwoord aan in de app en probeer het opnieuw. Komt een wachtwoord reset niet aan? Dan heb je mogelijk met een ander e-mailadres geregistreerd of een typfoutje gemaakt. De e-mail kan ook in de SPAM/Ongewenste berichten map terecht zijn gekomen. Ons speciale Customer Care team kan je hierbij helpen. Neem daarvoor contact met ons op via de chat. 


Hoe plan ik een gesprek of consult in via de Health-e app?

Het inplannen van een consult met een huisarts, dietist of coach verloopt via de Health-e app. Hiervoor moet je apparaat verbonden zijn met het internet. Consults zijn alleen beschikbaar in Nederland.

 

Consult met huisarts

Voor een consult met de huisarts is geen consult tegoed nodig, deze zijn onbeperkt (er moet wel sprake zijn van een medische vraag) en 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar. Huisartsen van Health-e ondersteunen niet bij urgente of spoedeisende klachten. Neem daarvoor contact op met het spoednummer 112 of het spoednummer van de eigen huisarts. Zo kan -indien nodig- direct een ambulance ingeschakeld worden.


Consult met coach of diëtist
Voor een consult met een coach of diëtist is wel een tegoed aan credits nodig. Afhankelijk van het gekozen abonnement heb je standaard 0, 3 of 8 consulten. Je kan credits bijkopen voor een consult met de diëtist of met de coach. Het speciale Customer Care team van Vodafone heeft geen inzicht in je aantal gebruikte sessies en hetgeen besproken gedurende gesprekken met de artsen, coaches en diëtisten van Health-e. 

 


Contact opnemen

 

Waar kan ik terecht met een medische vraag?
Heb je een medische vraag? De Community en het Customer Care team van Vodafone kan je daar niet bij helpen. Gebruik de Health-e app voor het inplannen van een consult. Kom je er niet uit met het inplannen van een afspraak? Neem dan contact met ons op via de chat. Wij plannen dan een terugbelafspraak voor je in.

 

Ik heb een vraag

Heb je hulp nodig bij de installatie, het gebruik van Health-e of spreek je liever met een medewerker? Neem contact met ons op via de chat. Ons speciale Health-e Customer Care team zit voor je klaar!

 

 

 

Wat vind jij van Health-e?

Maak jij al gebruik van Health-e, dan zijn we benieuwd naar jouw ervaringen. Wat vind jij bijvoorbeeld een handige optie? Alle tips zijn welkom! 

3 Reacties
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Sorry, maar dit soort app's, ik beloof er niet zo in. Kan ook zo'n soort app downloaden vanuit mijn zorgverzekering en dat doe ik ook al niet. Die is overigens gratis! De Health-E app kost je 13,- euro per maand, alleen daarom heb ik hulp nodig om elke maand te verwerken 😉😊. Leuk idee, maar waarom zoiets nu via Vodafone moet? 

Uiteraard wens ik iedereen, die deze app wel wil gaan gebruiken, veel plezier. Hoop eigenlijk een beetje dat die dan hier ook komen vertellen hoe de app is en of je daar dan 13,- euro per maand voor over hebt. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Bij Vodafone vinden we dat technologie er is om je te helpen. Daarom is Health-e nu exclusief verkrijgbaar via Vodafone.

Waarom krijgen alle Vodafone klanten dit dan niet gewoon helemaal gratis? Als Vodafone zo begaan is met de gezondheid van haar klanten. Jammer, zie dit weer als een soort verdienmodel en een app die alles van je wil weten. 

Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Investeer eerder in je netwerk dan het aanbieden dit soort apps. Het klinkt allemaal leuk en aardig totdat je verder leest en een bedrag van € 13 per maand ziet staan.

Jullie dekkingskaart klopt bijvoorbeeld al jarenlang op veel plekken niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic