Sander
Community Developer
Community Developer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes

Alles over Health-e

Neem de regie over je gezondheid met Health-e! Lees alles over de aanschaf en het gebruik van Health-e en hoe je contact met ons opneemt. 

 

Wat is Health-e?

Health-e is een alles-in-één app om gezonder te leven. Zo kun je op ieder moment van de dag een (video)belafspraak plannen met een huisarts, mentale coach of diëtist. Ook biedt Health-e diensten, zoals de symptomen checker, een eigen 'Get Health-e' programma, en nog veel meer extra programma's. Lees alles over Health-e.

 


Health-e abonnement

 

Hoe schaf ik Health-e aan?

Download de Health-e app via de Android of Apple app store. Maak je profiel aan en ga meteen van start! Het betalen van je abonnement verloopt niet via je Vodafone of Ziggo factuur, je rekent Health-e apart af.

 

Hoe vraag ik (extra) consults aan?

Met het Health-e abonnement heb je 3 consulten met een diëtist of mental coach inbegrepen. Je kan altijd meer consulten (t.w.v. €150) aanschaffen voor €50 . Deze reken je direct af en betaal je met iDeal, buiten je Vodafone of Ziggo factuur om dus. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op via de chat, dan zorgen wij voor een terugbelafspraak.

 

Over de gratis proefperiode

Na het downloaden van de app via de app store, kun je in de afrekenstap een coupon code invoeren. Deze code zorgt ervoor dat je gratis proefperiode in werking treedt. Opzeggen van het abonnement kan gedurende de hele looptijd van een maand en zal 1 maand later worden uitgevoerd. Indien dit nog de proefperiode betreft, worden er uiteraard geen kosten in rekening gebracht.


Gebruik van de app

 

Problemen met inloggen

Vraag een nieuw wachtwoord aan in de app en probeer het opnieuw. Komt een wachtwoord reset niet aan? Dan heb je mogelijk met een ander e-mailadres geregistreerd of een typfoutje gemaakt. De e-mail kan ook in de SPAM/Ongewenste berichten map terecht zijn gekomen. Ons speciale Customer Care team kan je hierbij helpen. Neem daarvoor contact met ons op via de chat. 


Hoe plan ik een gesprek of consult in via de Health-e app?

Het inplannen van een consult met een huisarts, diëtist of coach verloopt via de Health-e app. Hiervoor moet je apparaat verbonden zijn met het internet. 

 

Consult met huisarts

Voor een consult met de huisarts is geen consult tegoed nodig, deze zijn onbeperkt (er moet wel sprake zijn van een medische vraag) en 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar. Huisartsen van Health-e ondersteunen niet bij urgente of spoedeisende klachten. Neem daarvoor contact op met het spoednummer 112 of het spoednummer van de eigen huisarts. Zo kan -indien nodig- direct een ambulance ingeschakeld worden.


Consult met coach of diëtist
Voor een consult met een coach of diëtist is wel een tegoed aan credits nodig. Standaard zitten bij het Health-e abonnement 3 consulten met een dietist en of mentale coach. Je kan credits bijkopen voor een consult met de diëtist of met de coach. Het speciale Customer Care team van Vodafone heeft geen inzicht in je aantal gebruikte sessies en hetgeen besproken gedurende gesprekken met de artsen, coaches en diëtisten van Health-e. 

 


Contact opnemen

 

Waar kan ik terecht met een medische vraag?
Heb je een medische vraag? De Community en het Customer Care team van Vodafone kan je daar niet bij helpen. Gebruik de Health-e app voor het inplannen van een consult. Medisch gerelateerde vragen kunnen via de app gesteld worden aan onze partner Teladoc en hun zorg professionals. Kom je er niet uit met het inplannen van een afspraak? Neem dan contact met ons op via de chat. Wij plannen dan een terugbelafspraak voor je in.

 

Ik heb een vraag

Heb je hulp nodig bij de installatie, het gebruik van Health-e of spreek je liever met een medewerker? Neem contact met ons op via de chat. Ons speciale Health-e Customer Care team zit voor je klaar!

 

 

 

 

Wat vind jij van Health-e?

Maak jij al gebruik van Health-e, dan zijn we benieuwd naar jouw ervaringen. Wat vind jij bijvoorbeeld een handige optie? Alle tips zijn welkom! 

3 Reacties
Energieboy
Expert
Expert
  • 12331Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3215Likes

Sorry, maar dit soort app's, ik beloof er niet zo in. Kan ook zo'n soort app downloaden vanuit mijn zorgverzekering en dat doe ik ook al niet. Die is overigens gratis! De Health-E app kost je 13,- euro per maand, alleen daarom heb ik hulp nodig om elke maand te verwerken 😉😊. Leuk idee, maar waarom zoiets nu via Vodafone moet? 

Uiteraard wens ik iedereen, die deze app wel wil gaan gebruiken, veel plezier. Hoop eigenlijk een beetje dat die dan hier ook komen vertellen hoe de app is en of je daar dan 13,- euro per maand voor over hebt. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12331Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3215Likes

Bij Vodafone vinden we dat technologie er is om je te helpen. Daarom is Health-e nu exclusief verkrijgbaar via Vodafone.

Waarom krijgen alle Vodafone klanten dit dan niet gewoon helemaal gratis? Als Vodafone zo begaan is met de gezondheid van haar klanten. Jammer, zie dit weer als een soort verdienmodel en een app die alles van je wil weten. 

Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Investeer eerder in je netwerk dan het aanbieden dit soort apps. Het klinkt allemaal leuk en aardig totdat je verder leest en een bedrag van € 13 per maand ziet staan.

Jullie dekkingskaart klopt bijvoorbeeld al jarenlang op veel plekken niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic