Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

HELP: Gek beeld in de Community

Ik heb even een vraag en ik hoop dat mede community gebruikers mij, en vooral Vodafone, willen helpen. Als ik op de start pagina ben van de Community en ik scroll naar beneden dan zien je onderaan een button met de tekst LAAD MEER (zie plaatje 1). Als ik daarop klik dan krijg ik tekst te zien die door de topic heen gaat. Plaatje 2 laat het zien en daarin zie je dat het woord TOESTELLEN of DIENSTEN door de topic tekst heen gaat.

Ik gebruik zelf een iMac computer en het maakt bij mij niet uit of het een oude iMac is, of een vrij nieuwe. Ik gebruik alleen safari en heb een test gedaan bij andere browsers en dan heb ik het probleem niet. Zijn er hier klanten die voor mij kunnen testen, het maakt niet uit met welke browser en welke computer je gebruikt. Maar zou je dan hier willen plaatsen welke browser je gebruikt en wat voor soort computer, dan kunnen ze bij Vodafone kijken waar het aan ligt.

Voorbeeld:
ik gebruik een iMac (iMac Sonoma 14.4 M1 en een macOS Monterey) met Safari (versie: 17.4) en bij allebei de computers heb ik dit probleem. Andere browsers heb ik dit probleem overigens niet en of ik nu in Privé modes werk of gewoon, het probleem is er.  

Alvast heel erg bedankt voor je hulp!


Plaatje 1: 

image.png

 Plaatje 2:

Schermafbeelding 2024-03-15 om 10.48.47.png

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic