RobertKoopman

Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes

Bedankt voor de leuke kaart en chocolade

Was bezig om 3 abonnementen om te zetten naar een Red Together abonnement.

De eerste 2 gingen prima maar met de derde een vreemd probleempje.

Even gebeld en het zou werken, er zou een databundel van 300GB ontstaan en dat moest 200 zijn.

Ik mocht het “schuifje” toch omzetten tijdens het telefoongesprek, maar we hadden al opgehangen voor dit daadwerkelijk te doen.

Het werkte dus niet.

Via Twitter even de vraag gesteld, kon niet meer bellen ivm landurig tandarts bezoek.

Kreeg echt binnen een paar minuten bericht dat het abonnement nu wel goed stond.

En dit was inderdaad het geval, hulde.

 

Paar dagen later een mooie gouden enveloppe in de bus met een vriendelijke kaart en een zak chocolade van Vodafone.

Wat een leuk gebaar 👍

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi RobertKoopman! 
Super om te horen dat het alsnog gelukt is en al helemaal leuk dat je een kleine verassing van ons ontvangen hebt. Namens mijn collega heel graag gedaan! Kun je mij een privebericht sturen met daarin je gebruikersnaam op Twitter? Dan kan ik het compliment doorzetten naar de juiste collega 🙂 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi RobertKoopman! 
Super om te horen dat het alsnog gelukt is en al helemaal leuk dat je een kleine verassing van ons ontvangen hebt. Namens mijn collega heel graag gedaan! Kun je mij een privebericht sturen met daarin je gebruikersnaam op Twitter? Dan kan ik het compliment doorzetten naar de juiste collega 🙂 

RobertKoopman
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes

.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb het bericht inmiddels weten te achterhalen 🙂 Komt goed, ik zet het door naar mijn collega 🙂 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Geweldig en leuk dat je dit bericht hier plaatst @RobertKoopman 
Veel plezier met je abonnementen en bij deze alvast fijne feestdagen gewenst en een gezond 2022.

RobertKoopman
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes

Ik wilde een DM sturen maar zie even niet meer hoe of waar dat kan?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Je kan @Louis een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is niet meer nodig @RobertKoopman. Ik heb het gesprek met mijn collega al gevonden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic