Tikketak

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Aanbieding via Priority

Ik heb op 10 mei vanuit mijn Vodafone app via Priority 4 bioscoopkaarten besteld en betaald. Helaas heb ik de bevestigingsmail met de vouchercode niet ontvangen (ook niet in spambox).

Ik heb contact gehad met drie medewerkers (2 via de telefoon, 1 via chat).. De derde gaf me een contactadres voor Ticketmaster. Contact opgenomen via het verkregen adres. Resultaat: mededeling dat de tickets niet door Ticketmastet Nederland worden verkocht en ik contact zou moeten opnemen met de partij die deze tickets wel verkoopt. Ik: dat is dus Ziggo/Vodafone, maar zo zit ik in een lus.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Bedankt @Tikketak. Ik heb de situatie intern uitgezet. Zodra ik meer weet, dan hoor jij uiteraard weer van mij 🙂

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11942Posts
  • 3497Oplossingen
  • 3125Likes

Op de website staat het volgende:
Voor vragen over je bestelling kan je terecht bij de partij waar je de tickets hebt gekocht. Deze informatie vind je terug op de detailpagina van de priority zelf onder 'Meestgestelde vragen'. 

Ik denk dat daarin de persoon, die je via de chat hebt gesproken, gelijk heeft. Alleen moet je dan, denk ik, niet bij Ticketmaster zijn maar bij Pathe.nl of bij bioscoopbon.nl/vodafoneziggo. Voor vragen kan je op de pagina kijken waar je de tickets vandaan hebt. Daar staat ook waar je dan terecht kan als je vragen hebt. 

Tikketak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb op die detailpagina ook gelezen: 

 

"Vragen of klachten

  • Voor vragen over Priority.nl kun je terecht bij de klantenservice van Vodafone of Ziggo
  • Voor vragen over de evenementen die via Priority worden aangeboden kunnen klanten terecht bij de betreffende evenementenorganisator of ticketpartner"  

Maar ik kan niet zien waar de tickets (d.w.z. eerst de bevestigingsmail met de vouchercode - die dan tickets zou verschaffen)  vandaan moeten komen.  Ik lees in uw reactie : bioscoopbon.nl  - ik zal het daar proberen, maar heb het gevoel dat ze me niet verder kunnen helpen, want de informatie die ik heb staat op mijn betalingsbewijs en dat is dat betaald is via Molly ...

 

Maar intussen is mijn bericht door een medewerker van Ziggo in behandeling genomen. Ik wacht dus rustig af.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11942Posts
  • 3497Oplossingen
  • 3125Likes

Je weet toch wel waar je de tickets hebt gekocht?
Op deze pagina heb je maar 3 mogelijkheden om een ticket bij te kopen. Stel, je hebt bioscoopkaart voor 6,95 euro gekocht, dan kom je uit op deze pagina. En dan staat er op deze pagina, helemaal onderaan, meestgestelde vragen. En daar kies bv voor Tot wanneer is mijn MaDiWoDo Bioscoopkaart geldig, en dan staat daar een url waar je dit kan vragen. 

En zo gaat het ook om alle andere tickets pagina's die er zijn. Dan hoef je dus niet te weten waar het vandaan komt maar je weet toch wel waar je ze hebt gekocht. Fijn dat iemand van Ziggo je vraag in behandeling heeft genomen en dat de tickets maar snel bovenwater komt. 

Tikketak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Tickets besteld bij Vodafone. 
Contact met de organisatie Nationale Bioscoopbon.  Hun reactie:

Indien u de vouchercodes van Vodafone niet heeft ontvangen, dan wil ik u vriendelijk terugverwijzen naar Vodafone.
Aangezien zij de vouchercodes in eigen beheer verzenden en uw betaling hebben ontvangen, zijn zij de partij die dit na kunne kijken en de vouchercodes alsnog kunnen verstrekken.”
Dus de bal ligt bij Vodafone.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Hi @Tikketak 
Ik ben heel benieuwd of je nog wat hebt gehoord n.a.v. jouw bericht gisteren waarin je aangaf dat een medewerker van Ziggo ernaar zou kijken. Voor Priority maakt het namelijk geen verschil of het een medewerker van Ziggo of Vodafone is. Mocht je nog niets gehoord hebben dan zet ik het graag intern voor je uit. Wil je hiervoor in jouw Community profiel onder Persoonlijke informatie ook aangeven op welk e-mailadres je de vouchercodes zou ontvangen? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11942Posts
  • 3497Oplossingen
  • 3125Likes

Juist, nu je informatie hebt ontvangen van Nationale Bioscoopbon weet je zeker dat je bij Vodafone moet zijn. Ben je toch alweer een stapje de juiste richting in. Want zo staat het namelijk niet op de website van Priority. En dus voor Vodafone een mooie reden om de website maar eens aan te passen en de juiste informatie te verstekken. Misschien zou jij dit willen doorgeven aan de juiste afdeling @Cecilia. Aangezien jij intern meer contact hebt met collega's dan ik 😊

Tikketak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Cecilia,

Ik heb nog geen reactie vanuit Ziggo gehoord. 

Ik heb in mijn Community profiel aangegeven op welk e-mail adres ik de vouchercodes zou willen ontvangen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Bedankt @Tikketak. Ik heb de situatie intern uitgezet. Zodra ik meer weet, dan hoor jij uiteraard weer van mij 🙂

Tikketak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb zojuist de tickets ontvangen.

Bedankt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Hey @Tikketak 
Ik wilde je net een bericht sturen, maar je bent mij voor! Ik kreeg de update dat er onverhoopt een typfoutje was gemaakt bij het e-mailadres tijdens het bestellen van de tickets. Dit is aangepast en de vouchers zijn opnieuw verstuurd 🙂
 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11942Posts
  • 3497Oplossingen
  • 3125Likes

Ah, een typfoutje in het mail adres, dat kan natuurlijk iedereen gebeuren. 
Fijn dat het is opgelost en veel plezier in de Bios 😉😁

Tikketak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt.

Kostte wel wat moeite om de goede ingang te vinden. Maar heb er ook weer wat bijgeleerd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic