1
Vraag
2
Reacties
xkimbx

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vodafone NEXT

Als je gebruik wilt maken van Vodafone NEXT,

Betaal je dan je telefoon alleen af of ook je abonnement kosten?

En betaal je het dan tot de datum dat je contract afloopt af of tot dat je mag verlengen (dus 4 maanden ervoor)?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @xkimbx 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je nu een Vodafone abonnement met telefoon? Betaal het restant van je telefoon dan in één keer bij Vodafone af. Het overstappen van abonnement via Vodafone NEXT kost niets, dit zit gratis bij alle Vodafone abonnementen. Heb je een abonnement met telefoon die nog niet is afbetaald? Dan betaal je alleen het resterende deel van je huidige telefoon af. De resterende maandelijkse kosten voor je abonnement vervallen. Bij het afsluiten van een nieuw abonnement via Vodafone NEXT kun je je huidige abonnement verlengen, of ervoor kiezen een abonnement met meer data en/of belminuten te nemen. 

Belangrijk om te weten:

  • Je bepaalt zelf of je je huidige telefoon inruilt. Dit is niet verplicht
  • Wil je je huidige telefoon inruilen? Check de inruilwaarde van je huidige telefoon online. Of ga naar een Vodafone winkel. Pas nadat we je telefoon hebben ontvangen wordt de exacte waarde bepaald
  • Als je kiest voor Vodafone NEXT dan wordt je abonnement verlengd. Je kunt zelf bepalen welke extra’s je hierbij wilt aansluiten
  • Heb je een Vodafone Garant verzekering? Dan kun je ervoor kiezen om je oude toestel eerst te laten repareren, of direct gebruik te maken van Vodafone NEXT


Meer informatie:
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @xkimbx 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je nu een Vodafone abonnement met telefoon? Betaal het restant van je telefoon dan in één keer bij Vodafone af. Het overstappen van abonnement via Vodafone NEXT kost niets, dit zit gratis bij alle Vodafone abonnementen. Heb je een abonnement met telefoon die nog niet is afbetaald? Dan betaal je alleen het resterende deel van je huidige telefoon af. De resterende maandelijkse kosten voor je abonnement vervallen. Bij het afsluiten van een nieuw abonnement via Vodafone NEXT kun je je huidige abonnement verlengen, of ervoor kiezen een abonnement met meer data en/of belminuten te nemen. 

Belangrijk om te weten:

  • Je bepaalt zelf of je je huidige telefoon inruilt. Dit is niet verplicht
  • Wil je je huidige telefoon inruilen? Check de inruilwaarde van je huidige telefoon online. Of ga naar een Vodafone winkel. Pas nadat we je telefoon hebben ontvangen wordt de exacte waarde bepaald
  • Als je kiest voor Vodafone NEXT dan wordt je abonnement verlengd. Je kunt zelf bepalen welke extra’s je hierbij wilt aansluiten
  • Heb je een Vodafone Garant verzekering? Dan kun je ervoor kiezen om je oude toestel eerst te laten repareren, of direct gebruik te maken van Vodafone NEXT


Meer informatie:
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @xkimbx?

xkimbx
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duidelijk!

Alleen het stukje of je afbetaald tot je abonnement afloopt of tot je kan verlengen is nog steeds niet duidelijk?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je betaalt alleen het toestel af @xkimbx. Je abonnement wordt opengebroken. Deze hoef je niet af te betalen tot aan de einddatum 🙂

xkimbx
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat had ik begrepen. Maar hoe weet ik wat er dan nog open staat? Daarom de vraag betaal je af tot je mag verlengen of tot je abonnement afloopt. Ik mag in december verlengen en betaal 22 voor mijn telefoon af, dus betaal ik dan alleen nog een keer die 22 of moet ik tot mei afbetalen dan zou het nog 5×22 zijn.

Dat is de vraag!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je betaalt het toestel helemaal af @xkimbx. Dit is tot aan de einddatum omdat je een lening hebt op je toestel.

xkimbx
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Okee, bedankt voor de antwoorden.

Helemaal duidelijk zo!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic