1
Vraag
2
Reacties
Vwtype

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan niet gebeld worden.

Hallo. 
Ik kan sinds vandaag niet meer gebeld worden. Als mensen mij bellen dan gaat deze 2 x over en daarna wordt de verbinding verbroken. Ik zit  voor werk in Polen. Kan dit aan het locale netwerk hier in Polen liggen of zou het mijn sim kunnen zijn? 
Gisteren is mijn telefoon gevallen maar daarna ben ik nog wel gebeld.  Ik krijg soms wel een sms bericht van wie mij gebeld heeft maar ook niet altijd. Ik heb altijd een tweede iphone mee voor nood maar ook bij deze telefoon heb ik hetzelfde probleem. 
iemand een idee, of kan vodafone dit op afstand resetten?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Vwtype 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In het buitenland is het altijd erg lastig om hier duidelijkheid over te krijgen. Want het kan aan het netwerk liggen waar je op dat moment bent. Je bent daar tenslotte te gast en het kan daar anders zijn, minder masten, minder bereik, het kan allemaal. 

Ik zou deze info nog even doornemen en misschien dat het dan wel beter werkt. Kijk deze topic even door: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Vwtype 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In het buitenland is het altijd erg lastig om hier duidelijkheid over te krijgen. Want het kan aan het netwerk liggen waar je op dat moment bent. Je bent daar tenslotte te gast en het kan daar anders zijn, minder masten, minder bereik, het kan allemaal. 

Ik zou deze info nog even doornemen en misschien dat het dan wel beter werkt. Kijk deze topic even door: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Vwtype,
Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is.
Ik zie dat @Energieboy je doorverwezen heeft naar het topic over roaming. Heb je de stappen gevolgd en is het daardoor opgelost? 
Of ervaar je nog steeds problemen met het netwerk? 

Het netwerk in sommige landen is helaas niet zo uitgebreid en stabiel als hier. Dit kan soms voor problemen zorgen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic