1
Vraag
2
Reacties
Katalie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan geen sms uit Hongarije ontvangen

Ik kan geen sms ontvangen uit Hongarije

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Katalie ,

 

Als ik het goed begrijp zou je graag je simkaart even uit je toestel willen halen? Ik lees dat je een Samsung 5 hebt, is het toevallig een S5 of een A50?

 

Bij de Galaxy S5 kun je de achterkant losmaken via de zijkant van het toestel, vervolgens kun je de batterij losmaken en de simkaart verwijderen. Bij de Galaxy A50 is de simkaart in de zijkant van het toestel geplaatst, deze kun je met een simtool (als je die niet hebt werkt een tandenstoker ook) eruit halen. Als het goed is zie je een klein gaatje aan de linkerkant bovenaan, daar zit de simkaart.

 

De meeste toestellen hedendaags van Samsung maken gebruik van de laatste manier die ik beschreven heb.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Katalie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dan is de vraag, ben je zelf in Nederland of ook in Hongarije? Al een keer je toestel uit gedaan en weer aan of anders even van netwerk wisselen en dan weer terug naar Vodafone. 

Katalie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ikben in nederland en mijn zoon ontvangt wel sms vanuit hongarije

 

Katalie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoe kan iki de soim kaart uit mijn smasun 5 krijgen

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Geen idee, Google even
Ik ben geen Samsung expert. Misschien dat @SamsungExpert het weet?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Katalie ,

 

Als ik het goed begrijp zou je graag je simkaart even uit je toestel willen halen? Ik lees dat je een Samsung 5 hebt, is het toevallig een S5 of een A50?

 

Bij de Galaxy S5 kun je de achterkant losmaken via de zijkant van het toestel, vervolgens kun je de batterij losmaken en de simkaart verwijderen. Bij de Galaxy A50 is de simkaart in de zijkant van het toestel geplaatst, deze kun je met een simtool (als je die niet hebt werkt een tandenstoker ook) eruit halen. Als het goed is zie je een klein gaatje aan de linkerkant bovenaan, daar zit de simkaart.

 

De meeste toestellen hedendaags van Samsung maken gebruik van de laatste manier die ik beschreven heb.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt om de simkaart te verwijderen en terug te plaatsen @Katalie? Ontvang je nu wel weer SMS'jes uit Hongarije? Kun je zelf wel SMS'jes versturen naar Hongaarse nummers? Indien zij een SMS naar jou toe sturen, sturen ze dit dan naar 06, 316 of naar +316. Krijgen zij geen foutmelding? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic