1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
nielsvo

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Na 2 jaar zit er dan eindelijk schot in  😉

Voor mij te laat, zit inmiddels bij KPN.

Vind het statement nog steeds wel vaag: “we  werken momenteel aan eSim ondersteuning voor smart watches”. Zet er dan op zijn minst ook een verwachte datum bij!, want voor hetzelfde geld duurt het nog een jaar voordat het gerealiseerd is..

Over de oorzaak waarom het zo lang heeft geduurd zijn ze ook niet helder. Zijn ze nu pas gestart met de ontwikkeling omdat er toch wel erg veel klanten wegliepen?

 Ik zou zeker mijn contract nu nog niet verlengen met zo’n vaag statement en deze voorgeschiedenis.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

@Cinnepin330 

De informatie die hier is verschenen komt vanuit Vodafone. Dat iemand bij de klantenservice het nog niet weet, kan best. Maar de tekst hier kan je gewoon aannemen. Ze zijn er mee bezig en het komt eraan 🤭

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

@nielsvo 
Het gaat nu geen jaren meer duren hoor. Anders had Vodafone deze statement niet uitgebracht. Het is nu alleen nog even wachten. Zelf hoop ik nog altijd op het moment dat de nieuwe Apple Watch uit komt. We zullen het zien. 

sams

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ondersteuning ook voor galaxy watches?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @sams 
Er staat: Meer informatie over de beschikbaarheid en ondersteunde modellen delen wij zodra dit bij ons bekend is.

 

Meer informatie volgt dus nog. 🤭🫣

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

Ik ben deze topic paar jaar geleden begonnen en nog steeds geen oplossing of ondersteuning Apple Watch 4g….. ik ben zelf al overgestapt naar TMOBILE , super  de ondersteuning van de Apple Watch 4g 

Dat er hier mensen zijn die Vodafone nog steeds serieus nemen kan ik niet bevatten… 

STAP OVER NAAR TMOBILE OF KPN…. Ze zijn de betere providers…. Voor Vodafone is deze markt te klein geworden omdat ze dit niet kunnen aanbieden en te laat zijn… 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Nikes007 
Begrijpelijk dat je terug komt op je eigen topic en dat je na lang wachten toch zelf hebt besloten om over te stappen. Maar nu Vodafone het gaat aanbieden heeft het natuurlijk geen zin om mensen te overtuigen naar een andere provider te gaan omdat die beter zou zijn. Nu Vodafone het gaat ondersteunen is het net zo goed als alle andere providers. Elk persoon heeft een eigen ervaring met elke provider. Want als je mij vraagt of die andere juist beter zijn dan heb ik daar ook mijn twijfels over, en uit eigen ervaring. Want KPN is hier bij mij thuis bv heel erg slecht. 

Iedereen staat vrij om een provider te kiezen. Ik zeg altijd, koop van elke provider een prepaid kaartje en test het uit. Zo ben ik bij Vodafone gekomen omdat deze in mijn buurt, en waar ik kom, het beste bereik. 5G mag zeker wel een stuk beter maar daar verwacht ik pas in 2024 verbetering in als het echte 5G netwerk er komt. 

haroldso

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

Ze werken eraan. Is dat de bekende wortel voor de neus houden of komt de ondersteuning echt dit jaar? Dat zou ik graag willen weten. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Geen idee @haroldso 
Ik hoop natuurlijk, net zoals jij, dat het dit jaar mogelijk is. 

Rdeheld

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

k heb een prepaid nu werken op mn watch 5 via   de wachapp in devloper mode kan je gewoon een QR code scannenPXL_20230830_192601527.jpgScreenshot_20230830-213029.pngScreenshot_20230830-213039.png

Nickymuis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom is het voor jullie zo moeilijk om aan te geven wanneer er wel een Abbo beschikbaar is voor de Apple Watch.

ik zit nog aan mijn abbo vast. Helaas anders was ik al lang over gestapt.

Jrnholt

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 116Likes

Dinsdagavond om 19:00 uur is het Apple Event waarbij de Apple Watch Series 9 wordt onthuld. Ik ga er dus van uit dat Vodafone ook dinsdagavond of eventueel woensdag met haar langverwachte aankondiging komt…

George010

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Dat denk ik dus niet, Apple Watch is al paar jaar oud en waarom dan nu opeens wel? Vodafone heeft er gewoon geen zin in om dit te gaan ondersteunen. 

Jrnholt

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 116Likes

George, heb je het laatste nieuws hier niet gevolgd? Vodafone heeft een paar weken geleden officieel bekend gemaakt dat ze bezig zijn om ondersteuning voor de Apple Watch (en andere smartwatches) mogelijk te maken. Gezien de timing lijkt het me logisch dat ze dan beginnen bij de introductie van het nieuwe model…

George010

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Laten we het hopen, dat weekje red ik nog wel haha. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Waarschijnlijk omdat Apple en Vodafone afspraken met elkaar hebben gemaakt. Apple wil graag zelf de touwtjes in handen hebben bij een nieuwe aankondiging en zelf verwacht ik ook meer informatie na as dinsdag. Dan is de event van Apple online te zien en daarna krijg je dan vast wel meer informatie. Zoals aankoop van de nieuwe iPhone en dan vast ook de aankoop van de Apple Watch. We gaan het zien, niemand weet precies waarom Vodafone zo geheimzinnig doet, alleen de top van het bedrijf en die zeggen niets. Nog even en dan weten we het zeker!

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

En dan zal Vodafone met een grote show en veel bombarie aankondigen dat ze de Apple watch gaan ondersteunen.😁🤣

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

@Ruud001  Nu exact 2 jaar later toen ik deze topic begon…. Ben benieuwd….

Pert

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Zaterdag heb ik een Apple watch gekocht in de veronderstelling dat Vodafone dit al lang geleden geregeld zou hebben. Mijn antwoord is dus afgelopen zaterdag. 

Pert

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Nog even wachten en het is weer Kerst 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic