1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
marzsoD

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

56.1. Ik kan je in ieder geval niet verder helpen dus moet het toch van Vodafone komen , succes !

Jovano12

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Dat is wel bijzonder, zou dat er wat mee te maken hebben? 
Ik heb vf nl 56.1 net zoals @marzsoD (en een ESIM ipv een fysieke simkaart).

 

Helaas is bij mij alles nog steeds grayed out. Zie bijlagen.

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

@marzsoD  Vraagje heb je de Apple Watch ernaast gehad? Bij mijn vrouw deed deze het ineens wel… met de watch ernaast….ik denk met jouw mee😅

marzsoD

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

ik had de watch  om en de iPhone in mijn hand

Jasper2

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

En nog steeds geen ondersteuning voor Samsung Watches... wat een trieste bedoeling ook weer bij Vodafone. Echt werkelijk waar, de service en dienstverlening is om te janken. 'Ready for the future' my *ss.

 

In andere landen werkt het met OneNumber ook al, maar hier natuurlijk weer niet. Geen update erover, he-le-maal niks hoor je er over. En daarnaast, heb ik mij laatst niet aangemeld op een of andere pagina om op de hoogte te houden geworden over de ontwikkelingen van smartwatch ondersteuning bij VF? Waar is de mail dan? Waar is het nieuws?... Inderdaad: nergens.

 

Blij voor iedereen met een AW en iOS device (ondanks de vele problemen die er nog lijken te zijn) maar wat een belachelijke manier van aankondigen en beperkte ondersteuning weer. Maar we zijn immers niet anders gewend hier.

marzsoD

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

trouwens grappig om te zien dat er nu in de Apple Watch Watchface een aanduiding over de sterkte van het Vodafone signaal staat in de vorm van groene bolletjes

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hi, is hier een oplossing voor gekomen? Ik krijg dezelfde melding

Breaky

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

En wanneer worden de Samsung Galaxy watches ondersteund, met name de Watch 6 lte o.a.?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Hier een blij man. Na jaren van wachten eindelijk mijn Apple watch met LTE aan de gang. HOERA!!!🎉

incoming-AEE78C52-BF4E-447B-AD4A-37C133EA625A.png

Movieminder

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi Cecilia,

Ik hen gedaan als door jou omschreven echter krijg dezelfde melding. Het betreft hier een Red Together abo. Ingelogd met hoofdaccount maar niet gelukt. Krijg de melding “Geen 06-nummer gevonden”. Klantnummer en betreffende 06 nummer staan in mijn Profiel onder “persoonlijke informatie”.

Devices:

iPhone 13 Pro Max met iOS 17.1

Ape watch Ultra 2 met iOS 10.1

Ik goor graag van je.

Nikes007
topicstarter
Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

@Ruud Eindelijk….. geniet ervan…👌

RG_64

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kan in bij Watch geen mobiel netwerk selecteren.

Neem contact op met vf. 

Nouk_

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

@Ruud001 Jij had toch ook het probleem met 06-nummer? Hoe is het je gelukt? 

sparker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier ook Samsung Watch4 Classic LTE kom op Vodafone.. eSim ondersteuning voor wearoS !!!!!!

Jrnholt

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 116Likes

Kunnen we de reacties on topic houden? In deze topic gaat het specifiek om ondersteuning voor de Apple Watch. Er staan hier talloze berichten in de trant van “waarom duurt het zo lang”, “waar blijft Vodafone” etc. Nu zijn we eindelijk zo ver, en kan dit topic verder dienen voor praktische vragen en problemen rondom de ondersteuning (zoals we gisteren en vandaag gezien hebben, met dank aan Cecilia voor de vele en snelle reacties), maar het is niet de bedoeling dat Samsung gebruikers nu in dit topic gaan lopen klagen over het feit dat Vodafone nog geen smartwatches van Samsung ondersteunt…

CJvanS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks voor dit bericht @corvankruchten 

Had vanochtend onenumber geactiveerd, maar kon niet bellen met Watch Ultra.

Ook niet na meerdere herstarts van Iphone SE 3rd gen en de Watch.

 

Pas nadat ik op de Watch naar algemeen->info->aanbieder ging werd pas de netwerk settings bijgewerkt.

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Als ik nu probeer om een mobiel netwerk te configureren in de apple watch app, krijg ik trouwens niet eens meer de mogelijkheid om in te loggen bij mijn vodafone, maar een foutmelding - zie screenshot in de bijlage

IMG_3618.png

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

@Nouk_ Door de verlenging van mijn contract stond niet de juiste informatie in mijn account. Vodafone heeft dat opgelost. 

Jasper2

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

@Jrnholt jij kan hier 'off topic' nu wel van de toren blazen dat je dit topic graag exclusief wil voor tech support voor jullie Apple liefhebbers, maar ik herinner mij dat er hier eerder al over andere watches is gesproken en dat nieuwe topics met dezelfde klacht, namelijk geen ondersteuning voor LTE op watches, de kop zijn ingedrukt en er doorverwezen wordt naar dit heilige topic waar al een enorme geschiedenis is omtrent deze klacht en dat alleen hier moderator input is geweest (in minimale mate uiteraard).

 

Lijkt mij dus helemaal niet zo gek om ook hier lekker als Samsung gebruiker, terecht, te klagen over het gebrek aan ondersteuning voor een grote klantenkring en de onduidelijke communicatie hieromtrent.

 

En daarnaast, er is het nieuwe product topic, OneNumber, kun je ook prima je klachten kwijt voor als het niet goed werkt. Ik vind dat zelfs een betere plek 😉

 

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit een elitair Apple topic wordt waar niet geklaagd mag worden over het feit dat ze een groot deel van de klanten vergeten zijn.

Nouk_

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

@Ruud001 , hoe kwam je daar achter? Ik heb ook recent m’n contract verlengd namelijk. @Cecilia heb jij al meer info?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic