1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

Klopt, ben op de hoogte van de  'risico's' van beta's. Maar ik zie ook, als in inlog op mijn Vodafone, via de website, dat mijn abo-gegevens 'nu niet kunnen worden opgehaald'.  Ik denk dat daar iets scheef zit.

 

Nietrijker

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 57Likes

heb ik regelmatig op die website...

 

maar voor de AppleWatch oplossing: ik heb 10.1 en 17.1 en bij mij geeft hij steevast de melding dat vf dit niet ondersteund... We hebben al jaren gewacht, die ene dag gaat ook wel lukken: ik probeer het morgen nog een keer.

 

vdK

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 72Likes

De wekker bij Vodafone is eerder afgegaan 😊 Het is toch de halloween optie geworden. Hopelijk werkt OneNumber niet afschrikwekkend slecht 🤣 Nu Vodafone ook Apple watches verkoopt (zoals door Amac al werd verwacht) heb ik de eerste €100,= al verdiend. Ik hoefde er niet eens mijn contract voor te verlengen 🤔

Morgen kan ik m’n nieuwe Ultra 2 in gebruik nemen. Dan is waarschijnlijk ook de grote opstopping met aanvragen voor OneNumber voorbij (toch meer behoefte aan dan jaren lang bij Vodafone NL werd gedacht?). 

vdK

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 72Likes

De moderator(s) kunnen het statement boven aan de topic aanpassen 😉

Jrnholt

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 116Likes

Voor wie een Apple Watch wil kopen in een kleur die door Vodafone momenteel niet wordt aangeboden: als je via Scoupy koopt bij Amazon.nl, dan krijg je 6% cashback op de prijs exclusief BTW. Daarmee kom je in de buurt van de prijs waarvoor Vodafone ze verkoopt. Zo heb ik zojuist een zilverkleurige Series 9 GPS + cellular 45 mm gekocht voor (na cashback) € 560,70. Vrijdag wordt hij geleverd en ga ik meteen OneNumber activeren!

Pphilvg01

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

IMG_0366.png

Pert

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Werkt helemaal goed, wel jammer van de 5 EURO iedere maand 😉

M8

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Dat scherm krijg ik ook! 

M8

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Nu krijg ik dit te zien

FrankW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank Cecilia, heel fijn nieuws. Komt dit ook voor zakelijke klanten beschikbaar?

 

roelfsema

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Nee nog niet.

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@M8 ik krijg niets anders te zien dan constant die melding.

Pert

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Hi,

Apple Watch Ultra, alles werkt als een zonnetje! 17.1 op de telefoon en 10.1 op het horloge.

Marjolv

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 56Likes

https://www.vodafone.nl/abonnement/onenumber

 

Maar als ik het wil activeren krijg ik dit:

IMG_4343.PNG

 iOS 17.1 en watch OS 10.1

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

@FrankW ''Dank Cecilia, heel fijn nieuws. Komt dit ook voor zakelijke klanten beschikbaar?''

Klanten met een Vodafone abonnement kunnen OneNumber bestellen. Ook klanten met een zakelijk abonnement. Toch zijn er uitzonderingen als het gaat om het bestellen van OneNumber. OneNumber is namelijk niet te bestellen door o.a.:

  • Klanten van hollandsnieuwe;
  • Grootzakelijke klanten;
  • Prepaid klanten;
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi allen!

Ik zie een aantal meldingen voorbij komen m.b.t. onderstaande foutmelding:



We laten dit graag verder onderzoeken! Willen de personen die hier tegenaan lopen ons laten weten wat exact de stappen zijn die je ziet en doorloopt tot het moment dat deze foutmelding tevoorschijn komt? Daarnaast het vriendelijke verzoek om ook direct in jouw Community profiel aan te vullen met jouw mobiele nummer. Deze voorbeelden verzamel ik en zet ik door om nader te onderzoeken 🙂 Alvast dank!
 

Marius83

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Goedemiddag Cecilia,

 

dit zijn de stappen die Vodafone ook op haar site uitlegt.

Ik loop al de gehele ochtend tegen dit probleem aan.
IMG_0591.jpeg

IMG_0592.png

IMG_0593.png

Pphilvg01

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Beste Cecilia, Probeer al 3,5 uur door het proces te gaan. Krijg steeds de serverfout melding, ofdit plaatje.Weet niet of het handig is om hier zo mijn nummer te delen..? IMG_0366.png

arjanmaas

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Ik ga pas op 28-11-2023 van Odido naar Vodafone, tegen die tijd zal alles wel wat vlotter werken.

 

M8

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik volg dezelfde stappen als @Marius83 met exact dezelfde uitkomst

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic